3 BÖLÜM ( TERK EDİLMİŞ EV)

239 2 0
                                    

UYARI: Arkadaşları hani 1 ay vardı ya 1 ay 4 hafta. Ben şu anlık sadece iki gün ve toplam 1 hafta geçirdim. Yani siz sadece 3 hafta varmış gibi düşünün.

Başlıyoruz.

İYİ OKUMALAR...

Işık'ın dediği şey ile gözlerimi kocaman açtım. Tam bişey diyicekken Bahçe kapısından Yaren'i gördüm. Işık hemen kalkıp yanıma oturdu ve kolumu dürttü. 

''abimin geldiği gün yemeğe gelemedi ya onun burda olduğunu duymuştur o yüzden gelmiştir.''

Dedi. Hepimiz mutlu olmaya zorlayarak hoşgeldin dedik. Biz öyle sesiz sesiz otururken Yaren Işık'ın dediği şeyi duymuş olacakki.

''Işık sen en son terk edilmiş bir ev diyordun sanki. Beraber gidelim'' Dedi bana sinsi sinsi sırıtarak. Yaren benim karanlıktan ve hayaletlerden( evet bildiğimiz hayaletlerden) korktuğumu biliyordu. 

Herkes onayladıktan bir süre sonra Efe ve Işık'ın annesi geldi. Onlar ayağa kalkarken Batuhan'da dolayısıyla kalktı. Yaren Efe'lerden önce gitmişti. Efe'ler kapıya giderken birden Efe'nin kolunu tutup bana dönmesini sağladım.  

''Efe sana şey dicem bu Yaren sana mı aşık'' Dedim. Efe'de gamzsesini göstererek bana yaklaştı.

''Kıskandın mı?'' Dedi. Onun koluna vurup

'' Ne alaka sen her şeyi yanlış anlıyorsun''

Dedim. Oda ciddi bir hale bürünüp dik durdu.

''Yaren bana kendimi bildim bileli aşık.''

Dedi.

''Peki.. Sen.''

Hafif sırıtarak

'' 25 şaşımdayım. 24 yıldır Yaren bana sevdalı. Eyvallah güzel kız ama ben bir kızı güzel olduğu için sevmem. ''

Dedi Allah'ım hayır yani bendede kalp var.

''Nasıl seversin'' 

Dedim. Oda gülerek burnumu sıktı ve

''İyi geceler İstanbul güzeli.''

Dedi ve gitti. Kapıyı kapatıp arkama döndüğüm anda annem ve babaannem vardı. Dişlerini göstererek gülüyorlardı. Bende onlara hafif sırıtarak dün yerleştiğim odama gittim. Kendimi yatağa attım. Tam uyuyacakken Telefonuma gruptan mesaj geldi.

IŞIK: Ayça biz şu an Efe Ve Batuhan ile oturmuş nasıl gitsek saat kaçta gitsek diye düşünüyoruz senin fikrin var mı?

AYÇA: Bilmiyorum ki.. 

Çünkü gerçekten korkuyordum ama Yaren'de gelicek sırf ona inat gidiyordum. Normalde asla beni ilgilendirmez ama sırf Işık onun ile eğlenmez diye gidiyordum.

KAFA SES

Evet kesinlikle Işık için gidiyorsun.

Tabikide Işık için gidiyorum.

KIZ KAÇIRDIK AYOL ADINI BATUHAN EN İYİ DOSTLAR OLARAK DEĞİŞTİRDİ. 

BATUHAN: Bu daha iyi

IŞIK: Katılıyorum. Ayça biz karar verdik Akşam saat 11 gibi gidicez bilgine. 

IŞIK: Birde yarın senle çarşıya gidicez unutma.

EFE: Sordun mu kızım bana?

IŞIK: Abi tabikide 21 yaşında kızım sonuçta

BATUHAN: Abi harbi malsınız karşı karşıya oturuyorsunuz.

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin