6. BÖLÜM (AKŞAM YEMEĞİ)

158 0 2
                                    

Arkadaşlar selam..

1 Ayın sonuna yavaş yavaş geliyoruz ve Efe gidecek.

Bende Efe'nin askerliğini sadece 4 ay sonra bitmesini istiyorum. 

Sadece bir hafta kaldı( Ben 1 hafta olduğu için ne zaman biteceğini yazıların yukarısına koyucağım) 

İyi okumalar..)

1 GÜN (PAZARTESİ)

Kasıklarımda oluşan ağrı ile uyanmıştım. Sağıma baktığımda Efe mışıl mışıl uyuyordu. Efe ile birlikte olduğum için gerçekten pişman değilim. Efe'nin yanağını öpüp kalktım. Sehpanın üzerinde ilaç ile su vardı. Demekki Efe akşam alıp koymuş. İlacı içip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp aşağıya kahvaltı hazırlamaya gittim. 

Kahvaltılıkları ve yaptığım pankeki masaya koydum. Yukarı çıkıp Efe'yi uyandırmaya gittim. Baktığımda hala üstü çıplak bir şekilde yatıyordu. Yanına küçük küçük adımlara gittim. Sırtına baktığımda tırnak izleri ile dolu olduğunu gördüm. Dudağımı büzük yanına eğildim. İlk önce yanağından, sonra dudağından öptüm. Ama benim öküzüm bir türlü uyanmıyordu. Ben tekrar yanağını öpücektim ki beni tutup altına çekmesi iyi oldu.

'' Öküz müsün Efe aklım çıktı.''

Efe gülerek;

''Ben senin aklını dün aldığımı düşünüyordum.''

Kollarımı boynuna dolayarak onu daha çok kendime çektim. Dudaklarıma nefesimi vererek

''Aldın zaten'' Dediğim anda Efe dudaklarımı uzun uzun öptü. Ama bu çok narindi. Sanki bir pamuk gibi. Yumuşacıktı. 

Dudaklarımızı ayırarak 

''Seni seviyorum İstanbul güzeli'' Dedi. Tekrar ufak bir öpücük kondurup geri çekildi. Onu aşarıya indirdim. Bu zamana kadar yaptığım en güzel kahvaltıydı. Birlikte masayı toplayıp, dün dağıtımız yerleri topladık.

Söylemeyede utanmıyor

Gıcık

Akşam 7:00 

Efe beni eve bırakıp gitmişti. Bende bir duş almış yatağımda yatıyordum. Annem odaya FBI gibi baskın yaparak birazdan Efe'lerin yemeğe geleceğini söyledi. BAKIN EFE VE AİLESİ BİRAZDAN GELECEK VE BEN DAHA HAZIR DEĞİLİM! 

Kendimi yataktan öyle bir attım nasıl dolaba geldiğimi bile hatırlamıyorum. Hayır normalde asla ama asla hazırlanmam AMA SEVGİLİM GELİYOR!!

 Hayır normalde asla ama asla hazırlanmam AMA SEVGİLİM GELİYOR!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyinip Kırmızı bir ruj sürdüm. 

Tabikide amacım Efe'yi deli etmek;)

İçeri geçtiğimde babaannem bakamadığı dokunmatik telefonundan başını kaldırmış bana bakıp geri telefonuna dönmüştü. Kapı çaldığı anda Üçümüzde kapıya bakmaya gittik.

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin