35. BÖLÜM (CİNSİYET PARTİSİ)

50 2 0
                                    

Sabah güzel uykumdan kapının arka arka çalınması ile uyandım. Telefonumdan saate baktığımda  6:30'du. Geceliğimin üzerini bağlayarak kapıya gidecektim ki Efe'de kapının sesine uyandı. 

"Bu ne lan?" Diyerek kalktı. 

"Tanıştırayım kocacığım. Sevgili kardeşin Işık" Diyerek merdivenlerden inmeye başladım. Efe'De arkamdan gelince gönül rahatlığı ile susmayan kapıyı açtım. Işık elinde poşetler ile birlikte girdi. Fakat şöyle bir sorun vardı ki, tek gelen o değildi. Kasırga timide buradaydı. Onlar girdikten sonra Annemler ve babamlarda girdi. 

"Noluyonuz ya" Diyerek salona geçtik. Işık elindeki poşetleri yere koyup içlerinden iki tane alıp yanımıza geldi. İlk önce benim elimden tutup, sonra Efe'nin elinden tuttu ve yukarı çıkarmaya başladı. 

Yukarı geldiğimizde poşetleri yatağa koyup yarım yamalak duran bize baktı.

"Ben her şeyi hallettim. Köydeki bütün tanıdıkları çağırdım. Şimdi de bu poşetlerde sizin giyeceğiniz kıyafetler var. Okey"

"Hı hı okey" Diyerek kafamı Efe'nin omzuna koydum ve gözlerimi kapattım. Işık bir saniyeden yanıma gelip kolumu tuttu ve beni kıyafetleri çıkardığı yere götürdü. 

Elbise çok güzel bembeyaz bir elbiseydi.

Onu giyip banyodan çıkınca Efe'de giyinmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu giyip banyodan çıkınca Efe'de giyinmişti. Çok güzel beyaz bir kombin almıştı ona Işık. 

"Çok güzel olmuşsun" Diyerek burnumu öptü. Bende;

"Sende çok yakışıklısın ama" Diyerek göğsünden öptüm. Işık odaya dalınca sıçradım. 

"Hiğ pardon. Abi sen aşağı in büyük bir heyecan ile bekle. Biz Ayça'nın makyajını yapacağız" Dedi.

Efe'yi zor ikna ettikten sonra konuşarak makyajımı yapmıştı. 

Saat 11 olmuştu. Herkes gelmişti aşağıdan sesleri geliyordu.  

"Kız şunlara bak."

"Analı babalı büyütsün vallah"

"Ayıp mayıp ama benim tek düşündüğüm Efe'nin ki Ayça'ya nasıl girdi" 

Sorulara kaşlarımı çatarak Efe ile bahçeye çıktık. Herkes bizi alkışladı. 

Kraliçe Elizabeth cart curt

Işık konfetileri Batuhan ve Kerem'e verdi. Siyah balonda zaten havada olduğu için onun yanına gittik. Büyük bir heyecan ile ondan geriye saymaya başladık. 

"10"

"9"

"8"

"7"

"6"

"5"

"4"

"3"

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin