Kuaföre benden çok heyecanlı Işık'a bakarak güldüm. Nalan abla yanıma gelince beni arkaya döndürdü. Herkesin saçı tamam olduğu için benim makyajım ile uğraşıyorlardı.
"Abim dün eve geldi tamam mı? Diyo ki Hayallerimi süsleyen kadına kavuşuyorum" Dedi Işık. Herkes "Ooo" Sesleri çıkarttı. Annemde arkadan Zehra teyzeye "Vallah pırlanta gibi bir damadım var" Dedi. Vallah ne yalan söyeyim, Ben Ayça Bilgen. Hayatım boyunca kimseden hoşlanmayan ben, hiç beklemediğim bir anda kapımı çaldı. AŞK.
Işık yukarıdan farımı sürerken
"Bir öküz ile yaşamaya hazır mısın" Dedi. Herkes ona gülerken bende ona kızdım deme öyle diye. Saçım bittiğinde çok beğenmiştim.
Nalan teyze beni yukarıya gelinliğini giyip gel hadi dedi. Işık'ta ben ile gelip bana yardım etti.
Aşağı inince herkes bana hayran hayran bakıyordu. Kuaförün kapısı açılınca Efe'nin geldiğini gördüm. O kadar yakışıklı olmuştu ki. Normalde fazla yakışıklı ama bugün ayrı bir havası tatlılığı vardı. Efe yanıma gelip bana hayran hayran baktı. Ellerini kafamda birleştirip anlımı öptü. Ayrılıp elini ban uzattı.
"Gidelim leydim." Dedi. Bende gülerek
"Tabiki" Dedim ve elini tuttum. Nalan teyze bizi tanıdığı için hem de düğün hediyesi için benden demişti. Yani para almadı. Dışarı çıkınca herkes bizi alkışladı. Nerdeyse otuza yakın araba vardı. Efe gülerek kendi arabasının ön koltuğunu açtı. Arabaya bindiğimde gelinliğimi topladı. Sonra eğilip kemerimi taktı ve kulağıma " Artık tüm her şeyin ile benim olucaksın, bende senin" Dedi ve dudağımdan öpüp geri çekilip kapıyı kapattı. Arabanın önünden geçip kendi yerine oturunca arka kapının iki kapısı aynı anda açılınca irkildim. Arkaya baktığımda Batu ve Işık binmişti. Gülerek önüme döndüm. Efe'de arabayı çalıştırdı.
Düğün yerine gidesiye kadar herkes kornaları susturmamıştı. Düğün salonun geldiğimizde Efe arabadan çıkıp benim oturduğum yere geldi. Kapıyı açıp elini uzattı. Hemen elini tutunca alkış sesleri ile birlikte salonun yanındaki odaya girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Teen FictionBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...