Arkadaşlar selam. Yeni bir kitap yazıyorum. Yeni Umut'un finalinden sonra yayınlıyıcam. 1 bölümü.
Şu an sadece kapağını filan attım.
İyi okumlar..
"Ay Ayça hadiii'' Diye anıran Işık'a bende aynı şekilde karşılık vererek ''geldimm'' Dedim. Efe'lerin futbool maçı vardı bugün. Ben bir türlü hazırlanamadığım için Işık beni bekliyordu. Bağcıklarımı bağlayarak Işık'ın yanına gittim. Ve sahaya doğru gitmeye başladı. Maçta tek tanıdığın Ali amca, babam, Sevgili Efe ve Batuhan'dı.
Sahaya geldiğimizde bütün kızlar burdaydı. Hepsi cilveli bir şekilde yazma ile oynuyorlardı. Hemen Işık ile koşarak Efe'lerin yanına gittik. Koşup Efe'ye sarıldım. Şort ona ayrı bir yakışıyordu. Efe kokumu içime çekti. Babamın boğazını temizlemesi ile ona dönüp ona sarıldım. Oda bana gülerek sarıldı. En sonunda yine Efe'nin yanına gelmiştim. Maçon başlamasına daha 20 dakika vardı. Bir tane adam "bu zamanda ısınma yapın hadi" Dedi. Bizde dudak büzerek Işık ile en öne oturduk. İlk önce sahada koştular 5 tur. Herkes 3 de durmuş ama Efe ile Batuhan devam ediyordu. Sonra şınan pozisyonu aldılar. Arkamdan omzuma konulan el ile dikattimi oraya verdim. Ayşe dokunmuştu omzuma.
"Kız vallahi kaptın taş gibi çocuğu, bize de Batuhan kaldı ama olsun" Dediği anda Işık içtiği kolayı ağzından püskürtüp öksürmeye başladı. Elim ile sırtına vurdum bir kaç defa. Sonra düzelerek o kızlara baktı
"Bana bakın çocuğu rahatsız ederseniz eceliniz olurum'' Dedi tıslayarak. Abisinin kardeşi.
Şu an top Batuhan'dan Efe'ye gelmişti. Heyecandan ayağa kalktık Işık ile. Efe topu kale ile buluşturunca bizi tutan herkes bağırdı. Efe koşarak yanıma gelip dudağımdan öpüp gitti.
Şu an aşırı derece sinirliydim çünkü Efe arkadaş kendi giydiği tişörtünü çıkartmıştı. Bide utanmadan gelip bana attı. Ne kadar kaş göz yapsamda anlamayıp kaşlarını çattı, ve işine geri döndü. Oflayarak tişörtü alıp sahaya girdim.
"Ayça dur"
Diyen Işık'ı takmayarak Efe'nin yanına doğru gitti. Sözde hakem olan Kerem amca düdüğü aldı. Herkes ona baktığında beni gördü. Efe kaşlarını çatarak bana baktı. Hemen ona elimde olan tişörtü fırlatıp ''Giy şunu delirtme beni" Diye çıkıştım. Herkes dudaklarını birbirine bastırmış duruyordu. Efe'de gülmemek için kızarmıştı. Onların gülmesine sinirlenerek "Gülün gülün" Diyerek sahadan çıkıp eve gitmeye başladı. Hayır gülüyorlar ya, bütün kızlar benim sözlüme bakıyor. Kıskanmam çok doğal bir şey. Sinirle kapıyı çalıp bekledim. Annem kapıyı açar açmaz hemen odama gittim. Zaten reglim her şeye ağlayabilirim. Dudaklarımı ıslatıp yatağıma geçtim. Acaba şu an napıyo
DÜŞÜNCE
"Hahaha çok yakışıklısın Efe. Keşke benim olsan"
"Teşekkür ederim güzelim, ben zaten seninim"
Kız Elini Efe'nin düğmelerine götürdü. Yavaş yavaş soydu. Efe gülerek"
"Halı sahadayız bebeğim" Dedi. "Şu an içimde olmanı istiyorum" Diyerek dudaklarına yapıştı.
Devam..
"EFEEEEE" Diyerek kalktım yataktan. Hemen kapıya koştum. Babam ne oldu dedi. Annemde merak ile beni bekliyordu. Hepsini es geçerek zar zor giydim ayakkabılarımı. Kapıyı kapattım hemen Evlerine koştum. Acaba hangi ara geldiler ya.
Koşarak Efe'nin penceresi olduğu yere geldim. Cam zaten açıktı. Hemen içeri girip Efe'yi aramaya başladım. Banyodan su sesleri geliyordu. Bey efendiye bak ben çılgına döndüm o duş alıyor. Derken su sesi son buldu. Efe'nin beni burda görmesini istemiyorum. Yine ben kaybetmiş olucam çünkü. Hemen kendime gelerek dolabın arkasına saklandım. Niye içi değil. Kapıdan çıktı galiba. Telefondan dıt dıt sesleri geldi. Sonra telefonda bir kız sesi.
"Efeciğim, nasılsın."
"iyiyim Burcu, aramışsın bişey mi oldu."
"Özlettin ya kendini, evelniyormuşsun?"
"Evet"
"Hayırlı olsun. Işık napıyor"
Nerdeyse 5 dakikadır konuşuyolar ve ben burada bunalıyorum. En sonunda kapattınca Efe üstünü üstünü giyindi. Allah belanı versin AYÇAA
Tam çıkacaktım ki birden kapı açıldı. Hemen geri girdim. Zira yanlış anlaşılabilirdik. Ali amca gelmişti. Efe'ye futbool hakkında bir şey söylüyordu. Dolabın bir ucundan Efe'ye baktım. Üstü çıplaktı. Hemen geri girdim. Ali amca çıkınca Efe Işığı kapattı. Sonra yatağa geçti. Ben dayanamayarak onu bulmaya çalıştım. Çünkü zifiri karanlık. Pencereden çıkacakken
"Ayça buraya gel" Dedi. Oflayarak ona döndüm. "Ya nerden fark ettin"
"Camı senin için açık bıraktım" Diyerek ışığı açtı ve derin bir nefes çekip bana döndü.
"Efeciğim! sen uyu ben seni uykundan ettim" Diyerek cama yöneldim. Efe bir anda beni yatağa atıp üstüme çıktı. "Hiğ Efe napıyorsun"
"Bana bir daha Efecim deme" Dedi. Kahr olası regl. Bende ağlamaya başladım. Efe hemen üstümden kalkarak beni kucağına oturttu. Burun çeke çeke ağlıyordum. En sonunda
"Ayça ne oldu güzelim" Dedi içi gider gibi. Bende burun çekerek "Ama sana o kız Efeciğim dedi bişey demedin, ama bana dedin" Dedim. Efe göz yaşımı silerek
"Hayır şaka yaptım de. Benim kuzenim Burcu o. Öyle konuşur." Demesi ile ona sarıldım. Gülerek geri çıktığımda
"Tamam o zaman ben gideyim çünkü evi savaş alanı olarak bıraktım" Dedim. Efe duygu değişimimi anlamadı ama çok da kafaya takmayarak ayağa kalktı. "Kapı icat edildi sevgilim gel" Dedi. "Olmaz utanırım ben" Dedim. Efe ile gülerek camdan çıktık. Beni eve bırakmadan dudağımdan öptü. Sonra aklına bir şey gelmiş olucakki elini cebine attı.
Bir kağıt çıkarıp bana verdi.
"Bune" Dedim. Efe " Aç" Dedi. Hemen kağıdı açtığımda Düğün tarihi 1 Ay sonra yazıyordu. "ama nasıl" Şaşkınlık ile ona baktım. Tabi ya tatilde bunun için gerekli olan her şeyi halletmiş ama bana çaktırmamıştı. Bende diyorum niye kan verdik. Sevinç çığlığı atacağım zaman Efe dudağımdan öptü uzun uzun. "Bağırma" Dedi gülerek. Sonra tekrar sarıldım.
Bütün her şeyi konuştuk ailem ile. Hepsi çok sevindi. Efe ile biraz konuştuktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Nasıldı?
Bu bölümü yazarken her şeyi unuttum yemin ediyorum. Yazım yanlışı kesin vardır.
Tiktok hesabım:Kimse_bilmesinnbeni
Sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Fiksi RemajaBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...