1

10.5K 303 22
                                    

Merhabaaa bu benim ilk asker kurgum. yazım hataları olabilir. lütfen uyarmaktan çekinmeyin düzeltirim.

İlk asker kitabım olduğu için çok heycanlıyım. Okuyucu kazanabilir'miyim bilmiyorum. ama inşallah beğenirsiniz.

Başlama tarihini buraya yazın lütfen.                  ♥︎✎✐✎✐✎✐

İyi okumalar
↧↯↯↯↯↯↯↯↯↧

༺༻

Karşımda hala bana şaşkında bakan ekibe bakıyordum. Her zamanki gibi ilk tepki mete'den geldi.

"Oha." gülmemek için kendimi tutuyordum.

"Nasıl lan." diyen eceye döndüm.

"Kendinize gelin artık." diye akif müdür ekibi uyardı.

"Peki rütbeniz nedir amirim pardon komutanım."soru soran miran'a döndüm.

" pekala sanırım baştan tanışmamız gerek."hemen hazır ola girip tekmil verdim.

"yüzbaşı Asena doğan/mardin."hepsi şaşırıp ayağa kalktılar.

"Çok şanslıyım lan 1 aydır bir bordo bereli ile çalışıyormuşum." diye mete sessizce konuştunu sandı ama hepimiz duymuştuk.

Hiç kimse mete'yi takmamıştı ve bana dönmüşlerdi. "Hain yakalandı kendi işinize mi dönüceksiniz?"diyen ece ile ona baktım.

" evet sizinle vedalaşmaya geldim."mete bunu derdemez hemen gelip bana sarıldı.

"Seni gerçekten çok sevdim lina abla keşke hiç gitmesen." temesı sevmesemde hafif karşılık verdim.

"İşimin başına dönmem gerek ayrıca istediğiniz zaman görüşüp konuşabiliriz." mete benden ayrılıp yüzüme baktı.

"Peki ne zaman gidiceksin."

"1 saate uçağım kalkıcak." ekiptekiler tek tek gelip sarılmaya başladılar sonrada vedalaşıp emniyeten çıktım.

1 aydır ****** emniyetine sızan haini yakalamaya çalışıyordum. adamın yüzünü adını kimse bilmiyordu. kırmızı defterde adı geçen bir teröristin akrabasıydı. buraya üstlerden emir alarak gelmiştim ve işin sonunda o haini bulup adalete teslim etmiştim. Sonunda timin başına geri dönücektim. Özlemiştim dağda it avlamayı bir taksi çevirip bindim burda yani Ankara'da kaldım evin adresini verdim.

Arkama yaslanıp telefonumu çıkardım aşkını aramaya başladım. Telefon ne kadar çalsada aşılmamıştı. birkez daha aramaya bastımda yine aynı şey oldu. Artık endişelenmeye başlamıştım.

"Abi gaza biraz daha yüklen."abi dikiz aynasından bana bakıp önünde döndü.

"Acil bişey yoksa basamam gaza. kusura bakma trafik polisleriyle başımı belaya sokamam." doğru diyordu adam ama içimde bir korku vardı. hiç kimseden korkmıyan Asena şimdi arkadaşı için çok korkuyordu.

"Abi bak hayat memat meselesi bas gaza." abiye söyleniyoken. hala aşkına ulaşmaya çalışıyordum ve hep aynı sonuca varıyordum.

"Peki peki." diyip gaza biraz daha köklendi abi. Yarım saatlik yolu 15 dakikada gelmiştik. Abinin parasını verip hemen indim.

Çantamdan kapının anahtarını çıkarıp kapıyı açtım. Sonrada hemen 3 katta olan daireye koşarak çıkmaya başladım.

Lütfen lütfen iyi ol aşkın. Daire'nin kapısını açıp hemen içeri girdim.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin