8

3.3K 163 5
                                    

Zamanda yolculuk yapıcaz hazır mısınızz?

Hadi bakalım

keyifli okumallar.

༺1 yıl sonra༻

Arkamda hissetim hareketlilik ile omzumun üzerinden baktım. Devran gelmişti.

Yanımda durup bana döndü.
"Napıyorsun burda."dedi.

"temiz hava almaya çıktım. Sen napıyorsun burda."dedim karşıya bakmaya devam ederek.

"Seni çağırda göremeyince burda olduğunu bildiğimden geldim." dedi umursamaz bir şekilde.

"Noldu neden beni arıyorsun." dedim ona dönerek.

"Görevi bitirmemiz gerekiyor artık. Başkanı alıp geri dönücez."dedi. ona tamamen döndüm.

" üstlerden emir geldi mi."diye sordum.

Başını olumluca saladı.

"Evet dün gece herkez uyuduktan sonra irtibata geçtim." dedi. Yüzümde istemsizce gülümse oluştu.

Geri dağlara döndüm.

"Geri dönüyoruz ha."dedim. Gülümseyerek.

Bana döndünü hissettim.

"evet kavuşucaksın sevdiklerine."ona baktım.

"ne o üzülüyor musun yoksa dönüceğimize. Oysaki ben buraya ilk geldiğim zaman. beni geri göndermek için can attını hatırlıyorum." dedim alayla.

Bana baktı. Oda alayla güldü.

"O zamanlar başaramaycağını bu insanlarla başa çıkamaycağını sandım." dedi.

"Ama işte beni yanıltın." dedi tekrar.

Güldüm.
"Bir sürü zorlu görevlere katıldım. Bu görevde mi başarısız olducağımımı sandın gerçekten."dedim yine alaylı bir sesle.

"pekala. Haklısın ben eşeklik ettim artık konuyu kapatsak mı." dedi. Bıkmışlıkla.

"Peki hadi kanpa geri dönelim şüphelenmesinler." dedim.

"Tamam."dedi ikimizde geri kanpa doğru yürümeye başladık.

" rojin nerdesin sen. Başkan seni odasına bekliyor."dedi hevalerden biri

Başımla olayladım. "Geliyorum." dedim sonrada devran'a döndüm.

"Ben gidip ne istiyormuş bir bakayım." dedim devran'a kafasıyla onayladı beni.

"Dikkat et." demeyide unutmadı tabi. Başkanın kaldığı çadıra doğru yürümeye başladım.

"Başkanım beni istemişsiniz." dedim.

"He rojin he az önce haber geldi bizim hevaler bir gurup eskeri tuze düşürmüşlerdir.onları alıp buraya yola koyulmuşlar. Hazırlikli olasan sen girecen içkence etmeye bu sefer."dedi.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin