Merhaba.
Nasılsınız bakalım.
Bu bölüm biraz aksiyonlu olucak.Hadi bakalım bölüme geçelim.
Keyifli okumallar.
༺༻
"
Abim gelmiş olmalı."dedi gökçe.
Aşkından gelen hafif çığlık ile ayağa kalktık.
"aşkın."diye seslenip kapıya doğru hareket edeceğim zaman gördüm şeyle kaşlarımı çatım. Kendi ayakları ile bana gelmişti.
Bunlar benim evimi nerden bulmuştu. Aşkının başına silah dayanmış bir şekilde içeri girdiler. Başkan ile birlikte 15 kişi vardı.
"Bırak lan kızı." dedim sinirle. Salona girip etrafımızı sarmışlardı adamlar. Ellerindeki silahları bize doğrultmuşlardı.
"Vay vay vay bakın burda kim varmış. Rojin özledin mi beni." dedi yüzündeki sırıtışla. Ona sert bir bakış atıp kafasına silah dayadığı aşkına baktım. Gözleri dolmuştu.
"Senin derdin benimle bırak kızı." dedim dişlerimin arasından tıslıyarak.
Cıkladı."sence ben senden intikam almaya gelmişken. Yanındaki insanları sağ bırakırmıyım."dedi piç sırıtmasıyla.
"Senin derdin benimle dedim. Bırak kızı."dedim bağırarak. Silahım yanımda değildi. Hangi akla odada bıraktım ki. Ömer bey ve Gökhan tetikte bekliyorlardı. Annem endişeli gözlerle bir bana bir aşkına bakıyordu. Meltem ve gökçe ise hafif korkuyla bize bakıyorlardı.
Gözlerimi odadaki adamlarda gezdirdim. Silah tutuşlarından. gayet eğitimli oldukları beli oluyordu. Allah kahretsin. Napacaktım. Bu başkan denen iti 1 yıl içinde birazcık tanıdıysam. Yaptığım ilk hamlede herkezin kafasına sıkardı.
"yolun sonuna geldik rojin. Gerçi adında rojin değil ama neyse umrumda değil pek. birazdan geberip gidiceksin."dedi gülerek. ağzına sıçtığmın oruspusu.
Annemin korkulu gözleri üzerime sabitlendi. Anneme bir bakış atıp hafif gülümsedim. Sakin kalması için.
"amaaa."dediğinde agil itine döndüm.
"İlk önce senin ile olan diğer hain kim onu de bana." dedi.
Alayla güldüm. "Agil sen gerizekalı olabilir misin. Ki öylesin. farkında mısın bir Türk askerinin evindesin ayrıca ondan silah arkadaşının nerde olduğunu soruyorsun. Nerde olduğunu söyliyceğimi nerden çıkardında sordun gerçekten merak ediyorum." dedim.
Sözlerimle sinirlenmişti. "Söyleyceksin yoksa bu kızda yanındakilerde ölür!" dedi sesini yükselterek.
"Yapamazsın."dedim aynı alayla. Onu sinir edip dikkatini dağıtmaktı amacım. Dikkatini dağıtıp zaman kazanıcaktım. Sonrada bir şekilde destek istiycektim silahım yanımda değildi içerdeki adamlar da en az bizim kadar eğtim aldıkları için başa çıkamazdım annemlere zarar verebilirlerdi. Tabi kapı çalmasaydı. Çalan kapıyla agil. Kapıya bir göz atıp bana baktı.
"kim geldi." dedi sinirle.
"Bilmiyorum." dedim. Devran olabilirmiydi acaba.
Kapı zili tekrar çaldı. "Kim geldi birine habermi verdin." dedi bana sinirle.
"Salak salak konuşma gözünün önündeyim elimde hiçbirşey yok. Kime nasıl haber vermiş olabilirim." dedim bende sinirle.
"Yürü. Kapıyı açmaya gidicez her kimse gitmesini söyleyceksin.yanlış harektinde tek emrimle hepsinin kafasına sıkarlar." dedi agil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)