Selâmmmm.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumallar.
༺༻
Gözyaşlarım dinmişti. Arabaya doğru yürüyüp sürücü koltuğuna bindim. Arabayı eve doğru kullanmaya başladım.
Arabayı park edip indim. Saat baya geç olmuştu neyseki anahtarım vardı. Kapıyı açıp içeri girdim. Işıklar kapalıydı. Odama çıkıp kısa bir duş almak için kendime kıyafet hazırlıyıp banyoya girdim.
Firuze şarkısı ikimizin şarkısıydı benim ve pelinin. Kendisi istemişti. Pelin akıl hastanesinde kalan can yoldaşım kardeşimdi. O daha 18 yaşındayken. ailesi gözlerinin önünde canice öldürülmüştü. Ondan sonra akıl sağlığını kaybetmişti. Amcası öyle düşünüyordu ama pelin gayet akılı bir kadındı. Daha 24 yaşında gayet güzel ve aklı başında biriydi. Amcası sadece mirasa konmak için aklı yerinde değil dediği kadındı pelin.
Ben o kadar uraşmama rağmen hiç birşey yapamamıştım. Pelin ailesi öldürüldükten sonra kalkıştığı intiharlar ve bazen sinir kirizi geçirdiği için deli damgası yemişti. Doktorlarda bunu doğrulamıştı. Pelinim. Onunla o 20 yaşındayken tanışmıştık iki ismi vardı Pelin firuze.
Hastaneden kaçmıştı. Parkta oturmuş o soğukta zangır zangır titrerken görmüştüm onu. Yanına gittiğim zaman deli değilim ben diye sayıklıyordu. O günler gözlerimin önüne gelince ellerim yumruk oldu. Pelin firuze çok masum çok kırılgan bir kadındı. Firuze şarkısıda o şekilde girmişti ya hayatımıza. Onun doğum günüsüydü. Onu alıp sadullah abinin meyhanesine götürmüştüm. O sırada firuze şarkısı çalışıyordu meyhanede. hem isminin firuze olduğunu hemde doğum günüsü olduğunu öğrendiğimde. Onu mutlu etmek için gözlerinin içine bakarak söylemiştim. Öylede devam etti o benim doğum günlerimde bende onun doğum günlerinde bu şarkıyı söylemeye başlamıştık. Bu gün izin alamamıştı gelmek için sorun değildi ben giderdim. Yanına.
Artık fazla suyun altında durduğumu fark ettimde bornozumu giyip çıktım banyodan.
Odama geçip üzerimi giyindim.
Saçlarımın suyunu havlu ile alıp topuz yaptım. Saçlarım nemli olduğu zaman yüzüme yapışıyordu.yatağa geçip kendimi karanlığa bıraktım.
𓆩𓆪
Önümdeki çaydan büyük bir yudum alıp anneme baktım. "Anne bu gün murat için kız istemeye gidicez unutma." dediğimde dehşet ile bana döndü.
"Kız şimdi mi söylenir bu.
daha hazırlık yapmadık.""Anne ne hazırlığı ya."
"Kız yüzük almadık çiceğidi çikolatasıydı takım elbisesiydi."
"Çiçek ve çikolatayı oraya giderken yolda alırız yüzükleri bizim aşık olan taa ona vurulduğunda almış." dedim sırıtarak.
Annem gülümsedi."aşka bak bizim kız halla it kopuk avlasın anca."kaşlarımı çatım.
"Anne laf neden dönüp dolaşıp bana geldi çok merak ediyorum."
"E kız ben artık torun istiyorum ya." dedi.
"Yok torun falan çok istiyosan bizimkilerden birini evlendir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)