13

3K 153 7
                                    

Günaydın.
Nabersiniz.

Bölüme geçelim.

Keyifli okumallar.

༺༻

"Ne annesi Lan!" diye bağırdım. Odadaki herkes şu an bana bakıyordu. Ama umrumda değildi.

Tamam belki ben yokken çok fazla yakın olmuş olabilirler ama niye benim anacığıma annem diyor. Kafamı hayırdır gibi salayıp konuştum. "Sen hayırdır birader ne ara anam anan oldu." dedim.

Bana öylece şaşkın şaşkın bakıyordu. Anneme döndüm. Sesimdeki kıckançlığı beli ederek konuştum. "Anne bu herif sana neden anne diyor." diye sordum annemin gözleri benim ve pamir'in arasında mekik dokuyordu.

"Eeee annesi olduğum için." dedi annem. Lan bu karı ne diyo.

"Nerden annesi oluyorsun acaba yoo değilsin annesi falan." dedim sinirle. Annem yanıma oturup ellimi tutu.

"Linam sonra seninle bu konu hakında konuşucaz kapatalım şimdi konuyu." dedi annem. Sonra konuşucaz dedi. Bu konu hakında dedi. Lan noluyor olm.

Sakin olmaya çalıştım. "Tamam peki kapatalım bakalım konuyu." diyip Pamire baktım. bana bakıyordu zaten. Hayırdır yapram açıkta birşey mi var dememek için kendimi zor tutum. Anam şu tam yanımda oturuyordu böyle birşey yapsaydım yerdim terliği.

Annem ada'ya baktı. "Ada kızım var mı bir sevdiceğin." dedi annem adaya hitaben. Adaya döndük hepimiz bu sefer. Ada hepimizin ona baktığını görünce gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı.

"Yok tülin abla." dedi adada.

"Vardır var senin gibi güzel kızın nasıl oluyor da sevdiceği olmıyor." dedi annem ısrarla. Kadın yok diyor ya ne diye ısrar edıyon Allah Allah.

"Yoktur tülin abla asker kadını kim ister." dedi ada. Pardon neden istemesinler canım onlar bize kurbağan olsunlar. Hem onlar bizi. Değil biz onları istemiyoruz.

Barlas abi konuştu hemen ardından. "Seni istemeyenin aklı yoktur. taş gibi kadınsın." dediği şeyi sesli söylediğini farketinde gözlerini üzerimizde dolaştırdı. Odada ölüm sesizliği oluştu Herkes bir biri ile başkışmaya başladı. Devran ile göz göze geldik. Hepimiz barlas Abi'nin söylediği şeyle şok yaşamıştık. Ada hakında böylemi düşünüyordu gerçekten. Odadaki sesizliği ayça bozdu mutfaktan koşarak çıkıp yanımıza koştu.

"Anne anne üzerime su döküldü." hepimizin bakışı ayça dönmüştü. Hatice abla ayağa kalktı.

"Ben ayçanın üzerini deyiştireyim."diyip ayçanın elinden tutup üst kata çıkan merdivenlere yürüdüler. Ayçanın bir kaç kıyafeti vardı burda bazen poyraz abilerden izin alır benimle kalırdı.

Artık bu sesizliği bozmak için sanki az önce barlas abi öyle birşey söylememiş gibi yaparak konuyu deyiştirdim.

"Kuzey abi hadi bize en eğlendiğin operasyonu anlat."bizim kara timi her operasyon'a çıktımızda. Görevi tamamladımız zaman tim olarak karşılıklı oynardık bazen. Heleki bartu biz oynamasak bile ayağa kalkar hem şarkı söyler hemde dans ederdi. Sesi çok çok güzel değildi ama güzeldide. Bazen kullamızı çınlatığı oluyor tabi.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin