7

3.5K 153 13
                                    

Tiktok  hesabımı takip edin ordan spoiler vericem arada isterseniz
@nurylmaz989

Hadi yeni bölüme geçelim.

Keyifli okumallar.

༺༻

*yazarın anlatamıyla*

"Daha yeni kavuştum ona neden neden neden." diyip sayıklıyordu. Hemşireler gelip pamir'ede sakinleştirici vermişlerdi.

2 saat olmuştu. Asena bu dünyadan gideli. Tülin hanım halla daha kendine gelmemişti. Pamir sakinleştirici yapıldıktan hemen sonra uyumuştu. Şimdide uyanmış sesiz sesiz gözyaşlarını aktıyordu.

Cenaze bu gün olucaktı mehmet albay herkesten daha soğuk kanlıydı. Herşeyi ayarlamıştı. Herkez tülin hanımın. Olduğu odada tülin hanımın uyanmasını bekliyorlardı. Tülin hanımın ne tepki vereceklerini kestiremiyordu kimse.

Aşkın tülin hanımın. hemen yanı başında oturmuş. Sesizce ağlıyordu. Hoş kimsenin ondan farkı yoktu. Aşkın tülin hanımın elini hareket ettirdiğini gördünde. Hemen konuşmaya başladı.

"Uyanıyor galiba elini hareket ettirdi." dedi herkez tülin hanıma döndü. Tülin hanım gözlerini  yavaş yavaş açmaya başladı.

Odada gözlerini gezdirip nolduğunu anlamaya çalıştı. Aklına gelen şeyler gözleri doldu. Hemen  yanı başında oturan genç kadına baktı.

"Aşkın kızım. Asenam nerde ben kötü bir rüya gördüm değil mi. Nerde asenam ha kızım."dedi zorlukla.

Aşkın bu sefer hıçrıka hıçkıra ağlamaya başladı. tülin hanım aşkının içli içli ağlamasıyla anlamıştı rüya olmadını. Bağıra bağıra ağlamaya başladı.

Hatice hanım. Annesi gibi gördüğü kadının yanına oturup elini tutu.

"Abla Allah için sakin ol." dedi kendiside ağlıyorken.

"Gitti kızım gitti bıraktı beni bir başıma. Hatice gitti kızım bıraktı beni." dedi. Hıçkırıklarının arasında.

"Bide iyi tarafından bak abla. şehit oldu hayalini gerçekleştirdi. Seni böyle görse üzülmezmiydi. Sen kızının üzülmesini istemezsin ki."dedi Hatice hanım. Kendini böyle avutuyordu kardeşi hep şehit olursam sakın arkamdan ağlamayın derdi. Kendini tutamıyor ağlıyordu ama yinede asena'nın sözlerini aklına getiriyor ağlamamaya çalışıyordu.

Ne kadar işe yarıyordu. Muama.

☘︎

Herkez siyahlara bürünmüş kazılan kabre bakıyorlardı.

Tülin hanım, aşkın, Hatice hanım. İçli içli ağlıyorlardı kimsede bişey demiyordu. Hoş ne diyebilirlerdi ki birinin evladı. Birinin 1 aylık olsada arkadaşı. Birininde kardeşi gibi gördüğüydü. Asena.

Kara timi sırayla gözlerinde zar zor tutukları yaşlarla. Asena'nın birazdan içinde olacağı kabri kazıyorlardı. Yediremiyorlardı kendilerine. Kardeşleri. Komutanları. Gitmişti artık onlara kızıcak. Nasihatlar vericek kimse kalmamıştı yanlarında.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin