2

5.4K 245 19
                                    

Keyifli okumallar

༺༻

"Sanırım birileri beni hiç özlememiş?" anında hii nidasını çıkarıp bana döndü.

Baş parmağını dişlerinin arasına alıp. kafasını yukarı doğru kaldırdı. (Yazar:umarım anlatabilmişimdir)

"Deli kız ödüm koptu sesiz sesiz girilir mi öyle."anneme doğru gidip sarıldım.

" kız sende öyle dalmış gitmişsin ben napim yani süpriz yapmak istedim."geri çekilip konuştum

"Sus kız bide üste çıkmaya çalışıyor...... Oy kınalı kuzum benim. "Tekrar sarılmıştı annem.

" anne sizi arkadaşımda tanıştırayım."anneme bakıp aşkına döndüm.

"Aşkın bak bu annem tülin sultan. Anne buda sana geçen bahsetim arkadaşım aşkın." annem aşkına baktı sonrada ona doğru ilerleyip sarıldı.

"Hoşgeldin kızım bu deli kız çok bahseti senden." aşkında anneme karşılık vermişti. Ayırılıp anneme baktı.

"Hoşbuldum tülin hanım." annem kaşını çatı. Tabi burda sinirli olmak yerine çok tatlı gözükmüştü.

"Ne hanımı kızım ben bundan sonra senin annen sayılırım. hanımı kaldır istersen abla diyebilirsin."

"Peki tülin abla." annem aşkının elinden tutup salona götürdü ve koltuğa oturdular. tabi arkalarından bende.

"Bak kızım lina az çok bahseti senin durumundan. Bende şiddet gören o kadınlardanım. Kocamdan çok çektim." bana baktı.

"Lina'ya hamile olduğum zaman az kalsın lina'm benden gidicekti çok şükür Allah'a tutundu bana."

"Nasıl kurtuldunuz o adamdan?" utanarak sormuştu bu soruyu.

"Kaçtım evden hiç unutmam evden yola çıktım uzaklaştıkça uzaklaştım kaçtımı farketmiş peşime düşmüştü." annemin gözünden bir damla yaş düştü.

"Bi arabanın arkasına saklandım. Etrafta sadece bir kaç araba vardı arabanın sahipleri geldi. Beni orda ağlarken karnı burnunda görünce çok şaşırdılar. Korku bedenimi sarmıştı herkez gibi bu iki çifte beni ekreme vericekti." derin bir nefes aldı sonra devam etmeye başladı.

"Düşündüm gibi olmadı kadın hemen yanıma çöküp ne olduğunu sordu ona kocamın peşimde olduğunu söyledim. Zaten ekrem etrafta avaz avaz bağırıp seni öldürücem diye tehdit ediyodu.kadın beni arabaya bindirdi kocasıda arabayı ordan uzaklaştırdı.sonrada beni kendi evlerine götürdüler." annem birden gülümsemeye başladı ben sinirden elimi yumruk yapmış sıkıyordum aşkın çoktan annem gibi ağlamaya başlamıştı.

"İki yaşında bir oğulları vardı evde çok tatlı çok sevecendi daha iki yaşında olmasına rağmen çok akılı ve zekiydi. 1 yıl onlar ile yaşadım sonrada ne kadar ısrar etselerde ordan gittim irtibatımız kopmadı ama sonra birden tüm bağlantımız koptu şimdi tekrar onları bulmak isterdim." anneme baktım bir an düşündüm o aile annemi kurtarmasaydı nolurdu diye düşündüm. Sonra hemen iyikide anneme yardım etmişler dedim.

"Her neyse artık lina benim için neyse sende o'sun." aşkın gülümseyip.

"İyiki varsınız iyiki tanıdım sizi." dedi.

"Ay bu kadar duygusalık yeter ya hadi kalkın yemek yiyelim açıktım ben." annem ayağındaki terliği tam anlımın ortasına vurdu.

"Hiii." diye aşkının sesini duydum.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin