Selamm.
Nabersiniz .Arkadaşlar ben birşey demek istiyorum şimdi siz daha uzun bölümler istiyorsunuz ya.
Yemin ederim uzun yazmaya çalışıyorum bakın ailem fazla baskıcı ben bölüm yazdığımda 2 saatim gidiyor böyle oluncada annem kimle yazışıyorsun diye kızıyor. Kitap yazdığımı söylesem izin vermez kitap yazmama. Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum.
Bu arada devran ile asena bir araya gelince nedensiz heycanlanıyorum ve ne yazacağımı bilemiyorum evet öyle bir çatlak kafayım tavsiye verinnn.
Hadi bölüme.
Keyifli okumallar.
༺༻
Geri yatağa uzandım. Uyuya bilmek için bildiğim bir kaç 'sure' okudum. Sonrada yavaş yavaş uykuya daldım.
☼
Sabah erkenden kalkmış üzerimi deyiştirmiş poyraz abi ile tugaya gelmiştik. Yanımıza koşarak gelen er'e baktım.
Asker selamı verip tekmil verdi. (Yazar;ilk göz ağrılarım ben isim ve soy isim kıtlığı çektiğim için Er'ler tekmil verdiklerinde sadece tekmil verdiler yazıcam çok takmayın ok.)
"Rahat." dedimde rahata geçti.
"Komutanım albay sizi odasına çağırıyor." dedi.
"Tamam gidebilirsin." dedimde tekrar asker selamı verdi.
"Emredersiniz komutanım." arkasına dönüp tugaya doğru geri koşmaya başladı.
Poyraz abiye döndüm"Abi bizimkileri topla dinlenme odasında olun. "
Cevap vermesini beklemeden tugaya girdim. Albayın odasına doğru ilerlerken benim altım olan askerler asker selamı veriyordu. Onlara hafif bir baş salama ile cevap veriyordum.
Sonunda odanın kapısına geldiğimde postacı yerinde yoktu. Kapıyı tıklatıp onay gelmesi için beklemeye başladım.
"Gel."onay çok geçmeden geldiğinde içeri girdim.
Asker selamı verdiğim hemen. " yüzbaşı Asena doğan/mardin. Emredin komutanım."odada devran yüzbaşıda vardı.
"Rahat yüzbaşı." dediğinde rahata geçtim.
"Beni emretmişsiniz komutanım." dedim kafasıyla onayladı.
"Geç otur." yerimden kımıldamadım.
"Bu bir emirdir asker." dediğinde devran yüzbaşının yanına doğru ilerledim. Asker selamı verip. Karşısındaki koltuğa oturdum.
"Bu gün agil adalete teslim edildi. Zorlada olsa konuşturduk onu. Verdiği bir kaç kamp ismi var tabi kordinatlarıda. Sizin göreviniz bu kamplardan birini patlatmanız elebaşlarının gelmesi ilede onu alıp buraya sağ salim geri dönmeniz. Bu opsiyonu sen ve devran yüzbaşı yöneteceksiniz." karşımda oturan devran yüzbaşıya bir bakış atıp tekrar albaya döndüm.
"Emredersiniz komutanım." dedik aynı anda.albaya baktımızda gözleriyle kapıyı işaret etti buda gidebilirsiniz demekti, Devran yüzbaşı ayağa kalktığında. Bende kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)