18

2.6K 143 8
                                    

Yine ben ve yine ben ve yine ben ve yine ben ve yine bennnn.

Bu arada bu aralar baya canım sıkılıyor konuşmak tanışmak isteyen ınsgramdan yazsın. @yasminn_nurr
Hesap bu bekliyor olucam Allah için yazın. kaynaşırız hata belkide grupta kurabiliriz. Ayy çok eğlenceli olur bekliyorum unutmayın sakın.

Bölüme geçelim.

Keyifli okumallar.

༺༻

H

elikopter inişe geçerken bizde toparlanıyorduk.

Komutanın el hareketiyle yere çöktük. Saatlerdir yürüyorduk. Gece çökmüştü etraf zifiri karanlıktı. Ama hala görünürde bir kamp yoktu. Elini Cihan'a doğru uzatığında. Cihan hemen dürbünü devran komutana verdi.

"İlerde bir kareketlilik var. Cihan, kuzey, ali, ada, barlas, arda benimle geliyorsunuz asena biz gelene kadar emir komuta sende." dediğinde kafamı saladım.

"Emredersiniz." saydıkları kişiler ile yavaş yavaş ilerlemeye başladıklarında bizde etrafı kontrol ediyorduk. Bartu ya bakıp dürbünü istediğim.

"Bartu aslanım dürbünü ver." dediğimde beni onaylıyıp dürbünü verdi. Etrafa belki kamp bulma umuduyla bakmaya başladım. Devran komutanların sağında kalan bir yerden duman çıktığını gördüğümde. Dürbünü indirip bide çıplak gözle baktım. Bu dumanlar yeni yeni yükseliyordu. Salaklar kendilerini ele vermişlerdi. Elimi kaldırıp sırıtarak kulağımdaki cihaza dayadım.

"Komutanım." dedim. Hemen ardından cevap geldi.

"Söyle."

"Komutanım henüz farkettiniz mi bilmiyorum ama sağnızda nerden geldiği bilmediğim dumanlar yükseliyor." dediğimde bir kaç hıçırtı sesi Geldi. Söylediğim tarafa doğru bakmıştı sanırım.

"Gördüm yüzbaşım biz orayı kontrol etmeye gidicez emrimi almadan peşimizden gelmeyin."

"Emredersiniz komutanım."

"Kartal, kara tetikte olun nerden ne çıkacağını bilemeyiz." dedim yanımdaki kartal timi ile kara timine.

"Emredersiniz." herkes tetikteydi.

Çok geçmeden kulaklıktan ses geldi.

"Asena. kuzey tarafı 30 metre kamp bulundu buraya gelin."

"Emredersiniz komutanım." diyip bizimkilere döndüm.

"Gidiyoruz." temkinli adımlar ile yürümeye başladık.

Mevzilenmiş devran komutanları gördüğümüzde  yanlarına doğru ilerledik. Kuzey abiler gibi bizde mevzilenip emiri beklemeye başladık.

"Arda, bartu, murat üçünüz kampın etrafına bomba yerleştirin sabaha karşı patlatırız. Barlas, demir, ozan sizde onlar ile gidip etrafı kolayın."

"Emredersiniz." dediler hep beraber ama sesizce.

Onlar kalkıp yanımızds getirdimiz bomba düzenekleri alarak temkili adımlarla kampa yaklaştılar. Etrafta tek tük şerefsizler vardı.

Güneş yavaş yavaş doğmaya başlamıştı. Devran komutana döndümde hissetmiş gibi oda bana döndü.

"Komutanım ne zamana harekete geçicez." dedim.

Bana son bir bakış atığ tekrar kampı izlemeye başladı.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin