26

2.6K 173 44
                                    

Selam bebek mugo ben kelebekkk.

Saçma bir girişti kabul ediyorum. Hhehehheh

Bana kitap Önerin Allah için kitap önerin kitap kıtlığı çekiyorum ama lütfen tamamlanmış yada 30 bölümü geçmiş kitaplar önerin aşklarım.

Bu arada suçlu kitabıma çok az kişi bakmış çok kırıldım. Belkide kitabın 1 bölümü bekliyorda olabilirsiniz ben kendimi böyle avutuyorum kitaba bu kitap final olduğunda başlıycam. Eeeee

Hadi bölüme geçelim.

Keyifli okumallar.

༺༻




"hoşçakalın"

୧୨✂୧୨

"Eeeee nereye şimdi. "diyen bartu ya baktım.

"siz eve geçin ben ve aşkın ayçanın yanına uğruycaz."

"İyi o zaman bize müsade hadi size iyi geceler." diyip arkasına döndü kuzey abi.

Kuzey abi arabaya doğru gidince diğerleride iyi geceler dileyip arkasından gittiler.

Poyraz abiye döndüm. Ben aşkın ve poyraz abi kalmıştık tek. Diğerleri arabalara binip gitmişlerdi.

"Hadi bizde gidelim eminim ayça hala uyumamıştır." kafamla onaylayıp poyraz abinin arabasına doğru yürüdüm.

Elindeki anahtardan açma tuşuna basınca kapılar açılmıştı. Ön kapıyı açıp yolcu koltuğuna oturdum. Aşkında arkaya geçtiğinde poyraz abide binip arabayı çalıştırdı.


"Süprayyzzz." diye saçma haraketler yaparak salona girdim. Arkamdan aşkın ve poyraz abide geliyorlardı. Eminim aşkın bu kız nasıl oluyorda asker oluyor diye düşünüyordur.

Ayça beni göründe gözlerindeki uykuya rağmen çığlık atıp ayağa kalktı.

"Lina aşkım." dedi 'M' harfini uzatırken. Elleri açıp bana doğru koştu. Gülüp kollarımı açıp eğildim. Direk boynuma sarılıp kokumu içine çekti.

"Seni çokkkk özledim." dedi sarılırken.

"Bende seni çok özledim güzelim."

"Neden geç kaldın." dedi üzgün bir sesle. Geri çekilip yüzüme baktı. Gözleri dolmuştu.

"Bazı olaylar oldu güzelim o yüzden geç kaldım ama bak burdayım."

Gülümseyip yağnamı öptü.

"İyiki geldin çokk uykum var ama uyumadım sen söz verdin bana gelicem dedin bende seni bekledim." dedi yorgun sesiyle.

Gülümseyip yağanı öptüm koklayarak. Her ona söz verdiğimde saat kaç olursa olsun uyumaz beni beklerdi. Saat 2:13'tü

"Geldim gülüm geldim. Hadi bakalım saat baya geç olmuş gidip uyuyalım."dedim ayağa kalkarken.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin