Ve yine bir bölüm dahaa.
Artık okuyucularımın olup yorum yapmalarını istiyorumm.Neyse oda olur inşallah
Keyifli okumallar.
༺༻
Elim yüzümdeki şalla gitti. Açtımda. Barlas'a bakıyordum. Gözleri fal taşı gibi açıldı. Herkez dikkatlice bana bakıyordu.
"Sen.... Nasıl ama." dedi. Barlas abi.
"Herşeyi anlatıcam ama sonra." yüzümü geri kapatım.
"Noluyor lan." dedi aralarından biri.
"Şitt sesiz olun." ayak sesleri geliyordu. Arkama dönüp baktığımda devran gelmişti.
"Haletin mi." dedim ona bakarak.
"Halletim halletim. Bu gece bitecek." dedi göz kırparak.
"Güzel."dedim bende.
" artık biri nolduğundan bahsedebilir mi. Siz ikiniz nerden tanışıyorsunuz komutanım."dedi ada.
Barlas abi halla bana bakıyordu.
"Devran bizden rahat olabilirsin." dedim. Barlas abiye karşı.
"Sen yaşıyorsun? yine rüyamı görüyorum lan."dedi sinirle. Alayla güldüm.
"heee bende asena'nın ruhuyum." dedim sesimdeki alayla.
"Lan valla yaşıyorsun billaha yaşıyorsun." dedi sesindeki heycanla.
"Yaşıyorum tabi lan kolay mı asena'yı öldürmek." dedim tekrar alayla.
"Hassi-........ O asena bu asena mı." dedi bir asker artık isimlerini öğrenmek istiyordum o asker bu asker demekten yoruldum yemin ederim.
"Beyler Allah rızası için isimlerini söyleyin hele."dedim. devran dışarıyı koluyordu.
Barlas onların yerine konuştu.
"aha bu yanımdaki devran komutan. Şu cihan yanındaki arda diğeri ada adanın yanındakide ozan."dedi.
" tamamdır. Bu gece Allahın izniyle burdan çıkıcaz."dedim hepsine hitaben. Buraya geldiklerinden beri sadece bir kez baktığım devran komutana döndüm. Rütbesini tam olarak bilmiyordum.
"Rütbeniz neydi." dedim bu sefer ona hitaben. Zaten bana bakıyordu.
"Kıdemli yüzbaşı." sesi fazla serti.
"Kıdem olarak komutanımsınız." Elimdeki anahtarla ona doğru gittim arkadaki eline bıraktım.
"Bu anahtar tüm kelepçeleri açıyor size işaret verdiğimde kendinizi ve diğerlerini çözüceksiniz." dedim. Ve çekildim.
Başıyla beni onayladı. Devran tekrar içeri geldi.
"Rojin birileri geliyor."dedi.
"tamam."diğerlerine döndüm.
"Sizi kimse kurtaramayacak ölmek için yarvaracaksınız." diye hafif sesimi yükselterek konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)