25

2K 155 23
                                    

Arkadaşlar selamm.

Kitabı yakın zamanda final yapacağım çünkü yeni bir kitap yazıcam ve bu kitap asker yada başka kurgu olmayacak din ile ilgili kurgu olacak ve tabi birazda eğlence çok fazla din ve yarı textinx okudum ve çok sevdim.

Dinine düşkün olan me hemn dedim ben neden yazmayayım. Demi.

Bu bölümü atınca kitabın tanıtımını atacağım lütfen bu kitabı okunuz gibi yayınlayacağım kitabıda okuyun sizi seviyorum.

Hadi bölüme.

Keyifli okumallar.

༺༻

"Yüzbaşı asena doğan. Emredin komutanım." eski asker olsa bile benim üstümdü ve tabi diğerlerininde.

Yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. "Asker değilim oturun."dediğinde diğerleri bana baktı.

"her ne kadar askerliği bırakmış olsanızda. Bizden üst rütbe oldunuz deyişmiyor." dedim.

Gözlerini üzerimizde dolaştırdı. "Asker otur emirdir." dediğinde oturdum ben oturunca bizimkiler de oturdu.

"Eeee kızım varmı hayatında birileri." dedi esma hanım bana bakarak. Gözler bana dönünce kucağımda olan boradan aldım gözlerimi. Bu çocuk çok tatlıydı lan.

"Yok efendim."

"Neden yok kızım gayet güzel birisin. Ayrıca efendim değil hala de istersen. Çocuklar hepinizi hala diyebilirsiniz." dedi son sözlerinde bizimkilere bakarak.

"Dimi dimi halacım bizim komutanımız çok güzel biri. Oooo bir sürü talibi oldu doktorlar mı desem. Avukatlar mı desem savcılar askerler mi desem.  Bir sürü talip oldu da bizimki bakmadı. Sap kaldı güzelim kız."dedi bartu dedikoducu teyzeler gibi.

"Bartu annemisin lan doğru söyle."dedim ona sinirli sinirli bakarak.

"Aaaaa niye annen olayım kız bartuyum ben. "

"Bartu sus kardeşim çok kötü bakıyor dalıcak. Dalmazsa yarın azımıza eder." dedi demir hafif dirsek atarak. Kartal timi gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı. Tabi karaoğullarıda.

"Eeee şey komutanım ben sizin çok čok sevdiğiniz asker bartu."

"Bartu yavrum sus." dedimde eliyle hayali Fermüan çekti.

"Asena abla bana silahını göstersene. " diyen boraya baktım.

Gülümseyip. Belimde olan silahı çıkardım. Hayranlıkla bakmaya başladı.

"Çok güzel. Babamında böyle silahı var." gözlerimin odağı miran ağa oldu.

Gözleri oğlundayken ona baktığımı farkedip bana baktı.

"Ruhsatlı merak etme." baśımı hafif saladım.

"Bende büyüyünce asker olucam." dedi hem babasına hem bana bakıp.

"Oyyy nede yakışır benim torunuma. " dedi iyem hanım boranın saçını karıştırırken.

"Yaaa babaanne oynama saçımla." dedi sitemle.
Saçıyla oynanmasından sevmiyordu beliki.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin