İyi bayramlarrr.
Bayramınız mübarek olsun.
Bölüm geç geldi biliyorum dikkat etmeye çalışıcam.
Hadi bölüme geçelim.
Keyifli okumallar.
༺༻
Kapı açılıp içeri miran ağa ve yanındaki adam girdi. Hemen sonra da damda gördüğüm kadınlar girdi. Aşkın ve dilda yoktu. Kaşlarımı çatım.
"Aşkın nerde." dedim gözleri şişmiş kadına.
"Gelirler birazdan kızım."bana doğru gelip ben oturuyorken birden sarıldı.
"Allah senden razı olsun kızım sizin sayenizde kızım yaşıyor."bu kadın annesiydi. Gülümseyip bende hafif sarıldım.
"Sizdende öyle. biz sadece görevimizi yaptık."dedim geri çekilirken.
Bana gülümseyip yanıma oturdu.
"Allah sizden razı olsun. Allah her zaman sizin yardımcınız olsun inşallah."
"Amin."demiştik kartal ve kara timi olarak.
"Askersin demi sen?" dedi 17-18 yaşlarda olan kız. Sesinde merak vardı.
"Evet." dediğimde gülümsedi.
"Rütben ne peki?" dedi heycanla.
"Yüzbaşı." dedim. Ellerini çırptı.
"Ayyy çok güzel keşke bende polis olabilseydim." dedi sonlara doğru üzgün bir sesle.
"Olmak istiyorsan olabilirsin?" dedi ada.
Adını hala bilmediğim kız kafasını eydi.
"Benim kızımın elinde hafif bir titreme olduğu için hiç bir polis okulu almıyor onu."diyen diğer yaşlı kadına baktım. kaşlarımı çatım.
"Bu titreme ne zamandan beri var."
"Polis olmak istememden beri var. Doktorlara gittik ama bana sadece fazla heycan yaptığımdan dolayı titrediğini söylediler. Heycanımı yenmeye çalıştım ama olmuyor." dedi üzgünce. Gülümsedim.
Bu ilk zamanlar bende de olmuştu. Ama ne yapıp edip heycanımı yenmiştim.
"Heycanını yenebilirsin aslında. Kendine güvenip ayrıdan silah üzerinde çalışırsan yenebilirsin bu heycanı." dedimde bana baktı gözlerinde bir umut oluşmuştu.
"İyi ama kimse beni çalıştırmıyorki bende doğru hareketleri bilmiyorum. Miran abi eski asker ondan bana öğretmesini istemiştim ama şartlar izin vermedi." dedi hüzünlü bir sesle. Miran ağa eski askermiş?
"İstersen ben sana öğretebilirim." dediğimde heycanla ayağa kalktı.
Onun kalkmasıyla sohbet eden erkeklerin gözleri bize döndü.
"Ezo noldu ne bu heycan." dedi Hazar.
"Asker abla bana silah kullanmayı öğretecek abi." dedi heycanla. Gözler bana döndü. Miran ağa ile tekrar göz göze geldik. Bu gün çok fazla gözlerimiz buluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)