Hastayımm çok hastayım güldürme beni doktorrr.
Ehehh hadi bölüme.
Keyifli okumallar.
༺༻
"yavaşş."diyip arabama doğru yürüdüm arabalara dağılıp kullanmaya başladık
Arabayı park edip indik. Sadullah abinin meyhanesine gelmiştik. İçeri girdik. İçerisi düne nazaran baya kalabalıktı. Dün oturduğumuz masaya oturduk. Sadullah abiye haber vermiştik geleceğimize dair.
İbo gelip siparişleri aldı. Bu sefer yiyecek birşeyler istemiştik.
Siparişler çok geçmeden gelmişti. Sohbet ede ede yemeye içmeye başladık.
Bartu elindeki bardağa havaya kaldırdı.
"muratın şerefine. "Bardağa bize doğru uzatınğında bardakları tokuşturduk. Gülümseyrek.
Kuzey abiye baktım bir an. Yüzünde buruk bir gülümseme ile muratın sevincini izliyordu. Geçmişi düşündüğünü anladım.
Oda sevdiği ile nişanlanmıştı. Nişanlanmanın 2ci haftasında nişanlısına gözünün önünde...... Gözünün önünde tecavüz etmişlerdi. Kaldıramadı zehra. İntihar etti hemen ardından. O gün bu gündür hiç kimseye kalbini açmadı kuzey abi. Hepte kendini suçladı. Zor toparladık onu. Gözümün önünde salanan el ile kendime geldim."komutanım huhuu."diyen adaya baktım.
"Efendim."
"Daldınız gittiniz."
"Ha yok öyle birşey geldide aklıma."
"Anladım komutanım."
Gözüm bu sefer barlas abiye kaydı. Düşünceli gibiydi. 1yılık görevimden döndüğümden beri düşünceliydi. Nolmuştu
Bir kesinde onunla konuşmayı aklıma not edip ayağa kalktım."Aşkın ben eve geçiyorum gelmek istermisin."
Aşkın ayağa kalkacağı zaman ali konuştu.
"Aşkın şey sen kalsan ben seni bırakırım sonra. Seninle birşey konuşucaktım." aşkın bir bana bir Ali'ye baktıntan sonra yerine geri yerleşti.
"Tamam ben kalıcam lina." kafamı salayıp diğerlerine baktım.
"Komutanım eğleniyorduk ne güzel neden gidiyorsunuz."dedi murat.
"başım ağrıyor eve gidip dinlenmek ıstiyorum."
"Peki siz bilirsiniz geçmiş olsun."
"Saol hadi görüşürüz." diyip çıkışa doğru yürüdüm.
Elimden tutulmamla elimi tutan eli bükeceğim sırada. Devran komutanın sesini duydum.
"Hey sakin benim."
"Sesiz neden geliyorsunuz komutanım. "
"Kusura bakma. Neden gidiyorsun eve daha yeni geldik.""Dedim ya başım ağrıyor. " kaşlarını çatı.
"Nedense bana hiç öyle gelmiyor asena. Birşey mi oldu."
Bende kaşlarımı çatım. "Hayır başım ağrıyor sadece şimdi izninizle. " diyip meyhaneden çıktım. Arabama binip burdan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)