5

4.1K 198 12
                                    

Keyifli okumallarrrr.

༺༻





"Neyse benim biraz işim var." diyip burda olan odama çıktım.

İçeri girdim ve düzenlenmesi gereken evrakları çıkarmak için evrakları koyduğum sandığı açtım bir kaç dosya dışında birşey yoktu. Kaçlarımı çatım farkettim notu alıp okumaya başladım.

"Senin yerine evrakları biz düzenledik. Sadece bir kaç imzalanması gereken dosya var onlarıda artık bi zahmet sen Halet. Kara timi." yüzümde büyük bir gülümseme oluştu.

Dosyaları alıp okuya okuya imzalamaya başladım. İmzalar bittince ayağa kalktım saat bayağa ilerlemişti. Odamın kapısı tıklatıldığında.

"Gel." diye komut verdim. Kapı açılıp gelen er tekmil verdi.ve konuşmaya başladı.

"Komutanım mehmet Albayım sizi odasında istedi." neden çağırmıştı ki. Fazla sorgulamadan başımı salladım.

"Tamam çıkabilirsin. " er kapıyı kapatarak çıktı. Bende dosyaları geri sandığa koyup odadan çıktım. Ve albayın odasına doğru yürümeye başladım.

☾✩

Albayın odasının Kapısı kapatıp çıktım.bizimkilerin yanına yürümeye başladım.

"Beyler napıyosunuz." diyince hepsinin bakışı bana döndü.

"Barlas komutanım bize kartal timi'nden bahsediyordu komutanım." diyen Ali'yi onayladım.

"Güzel. Kay bakayım sen şöyle." diyip kıçımla demir'i itekledim.

"Off" kapasına şaplak atım hafif.

"Komutana oflanmaz lan." yaw he he dermiş gibi elini saladı.

"Neyse komutanım devam edin." diyip barlas abiye döndü.

"Bizim tim 6 kişiden oluşuyor devran yüzbaşı, ben, ada, cihan, ozan, arda."diyince barlas abiye baktım.

"Yüzbaşı devranı çok duydum ben komutanım her kez çok sert olduğundan bahsediyor." diyen bartu yla barlas abi cıkladı.

"Kesinlikle yanlış biliyorsun bartu evet bazı yerlerde özelikle görevlerde çok sertir ama kartal timinin yanında gayete sakin biridir." kaçlarımı çatım.

Devam edeceği yerde bir er yanımıza geldi. Ve asker selamı verdi

Barlas abiye bakarak konuşmaya başladı"Komutanım kardeşiniz geldi sizi görmek istiyor."barlas abiye döndümde ayağa kalktı.

"Onu buraya gönder. "Er tekrar selam verdi.

"emredersiniz komutanım."

Bize doğru gelen üzerinde polis üniformalı gence bakmaya başladım. Barlas abi ile sarıldılar. Barlas abi gülümseyerek geri çekildi.

"tanıştırayım bu kardeşim Pamir. pamir buda kara timi." eliyle bizi göstererek konuşmaya devam etti.

"Komutanım Asena, poyraz abi, kuzey abi, ali, demir, ve bartu." Pamir gözlerinde özlemle bana bakıyordu ama hemen diğerlerine dönerek konuşmaya başladı.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin