Selamün aleyküm mümin kardeşlerim.
Birşey sorucam. Şimdi biz hepimiz Hz.Adem'in çocuklarıyız ya biiz şimdi kardeşiz değil mi? Bak yine kiritik bir soru takıldı aklıma.
Neyse bölüme geçelim buyrun buyrun çekinmeyin.
Keyifli okumallar.
༺༻
"Bitti komutanım." dedi ozan.Kafamla onayladım.
"Saoll."diyip koluma baktım."Bişey değil." yerine geçip oturdu.
Kartal timinde gözlerimi dolaştırdım.
"Siz nasıl tuğza düştünüz." dedim hepsine hitaben."Göreve diye çıktık. Yer altında saklanan teröristlere baskın yapıcaktık. Bayıltıcı atılar her ne kadar yüzümüzü kapatsakta uzun bir süre sonra bayılmışısız bizde anlamadık." diyen Ada'ya baktım.
"Anladım."ondan sonra kimse konuşmadı zaten. Tugaya yaklaşmıştık.
"Benim tim ne haldeler barlas abi."dedim ona bakarak oda zaten bana bakıyordu. Başkan denen iti bayılmıştı barut.
"idare ediyorlar. Timine yeni asker geldi." dedinde kaşlarımı çatım.
"Rütbesi ne."dedim merakla.
"üstçavuş."dedi.
"Güzel." dedim bende.
"Komutanım inişe geçiyoruz."diyen pilotun sesini işitim.
"anlaşıldı." dedi devran komutan.
Sonunda helikopter'den indim gözlerim etrafta dolaştırdım. Özlemiştim. İlk defa uzun bir göreve çıkmıştım. Normalde çıktım görevler en fazla 5 ay sürerdi. Bu görevin süresi beli değildi ama yıl süreceğini demişti mehmet albay.
Ayrıca mehmet albay emekli olmuştu yerine yeni bir albay gelmişti. Görevin 2'ci ayında gelmişti. Mehmet albayın Yerine gelen albay mustafa kara diye biriydi. Sadece bir kaç kere hain saldırıları haber vermek için irtibat'a geçmiştik. Karşımızda duran albay olduğunu tahmin ettim kişiye doğru yürümeye başladık. Ve hazır ola girdik.
İlk sırada barut hemen yanında ben durmuştum. Kartal timide rütbelerine göre durmuşlardı. Albay kafasını hafif saladında. Barut tekmil verdi. Rütbesinide bu sayede öğrenmiş oldum 1 yıl içinde ne kadar rütbesini sorsamda söylememişti. Nedenini sormayın bende bilmiyorum.
"Binbaşı barut özçelik./erzurum.
Görev başarılı ile tamamlanmıştır komutanım!" dedi bağırarak lan o binbaşımı dedi. Neyse bu sefer ben tekmil verdim."Yüşbaşı Asena doğan/mardin
Görev başarı ile tamamlanmıştır komutanım!" dedim bende bağırarak."Rahat!" diyen albay ile rahata geçtik.
"Aferin iyi iş çıkardınız binbaşım yüzbaşım 1 hafta izinlisiniz." bize bakarak konuştu sonrada kartal timine baktı.
"Tekmil ver asker." dedi devran yüzbaşıya hitaben.
"Kıdemli yüzbaşı devran emir ateş/mardin. Emredin komutanım."dedi bağırarak.
"Rahat."dedi albay. Devran komutan rahata geçti.
"yüzbaşım sizde 2 gün timiniz ile izinlisiniz."bize döndü geri.
"rapor verdikten sonra çıkabilirsiniz."dedi. Ve arkasına dönerek tugaya girdi. Başkan denen iti erler götürmüşlerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vazgeçilmez aşk
Actionbir kalp iki aşk. Yüzbaşı Asena lina doğan. * * * * * * * * * ✔argo küfür içerir ✔yazarın ilk asker kurgusudur ✔yazım hataları olabilir (Not:ilk asker kitabıdır yazım hataları olabilir lütfen nilçlemek yerine tavsiye verin iyi okumalar)