22

2.4K 153 17
                                    

Ben geldimm.
Ehehehe bölüm geç geldi biliyorum pek müsait olamadım.

Neyse hadi bölüme.

Keyifli okumallar.

༺༻

"Annem."dedim sesim titrerken.

"güzel kızım."dedi hıçkırıkların arasında.

"O ekremi bulup öldürücem. Ölmek için yalvarıcak!" diye sinirle bağıran mustafa albay ile annemde bende irkildik.

Annem mustafa albaya baktı. Albayda anneme bakıyordu. Bir süreliğine bakıştılar. Gözyaşlarım durmuştu. İkisi arasında mekik dokuyordum.

Mustafa albay ayağa kalktığında annem kalktı. İkisini izlemeye başladım. Neler öğrenmiştim ben az önce. Ekrem denen adam babam değildi o pislik ile bir bağım yoktu. Yüzümde buruk bir gülümseme oluştu. Babam karşımda duran adamdı. Babam komutanım bildiğim adamdı. Babam vatananına aşık bir adamdı. Babam o pislik gibi olmayan adamdı. Babam. Albay benim babamdı.

Albay kolarını hafif açınca annemin gülüşü geldiği kullama. Mest olmuş gibi sadece babam olan adama bakıyordum. Annem hiç beklemeden sevdiğinin kolarına girdi.

Annem ile babam sarıldılar. Hiç ayrılmak istemezmiş gibi. Albay yani babamla göz göze geldim. Özlem ile bana bakıyordu. Ben onun gözlerinde nefreti değil sevgiyi gördüm. Ben onun gözlerinde öldürme istediğini değil özlemi gördüm. Ben babamın gözlerinde bana olan sevgisini özlemini şefkatini gördüm...

Ekrem bana hiç öyle bakmamıştı. Ben fazlalıkmışım gibi davranırdı. 13 yaşımda bulmuştu bizi. 2 yıl onunla yaşamak zorunda kaldık. Annemi öldürmeye çalıştığı gün tekrar kaştık.

Babam.... benimde artık bir babam vardı değilmi benimde bana özlemle. sevgiyle bakan bir babam vardı artık. Hala bana bakıyorken gülümsedi. Bende gülümsedim. Annemin başından öpüp ayrıldı.

"Artık herkeş bitti bir aradayız. Kimse hiç kimse ayıramıycak artık bizi."

"Affetin mi beni mustafam."

"Affedilecek birşey yapmadın sen gülüm. Ama kırgınım sana o pislikten kaçtıktan sonra bana gelebilirdin."dedi anneme bakarken. Annem ile az önce oturduğu kanepeye oturdular annemin başını göğüsüne yasladı.

" gelmedim mi sanıyorsun. Geldim 2 defa geldim. İlk görev yaptığın karargaha geldim. Orda değildin yusuf gittini söyledi. Başka bir şehirde görev yapamaya gitmiştin. Oraya geldim ama."dediğinde benimde Al- babamında kaşları çatılmıştı.

Annemden hafif ayrılıp ona bakmasını sağladı.

"Ama?" annem gözlerini kaçırdı.

"Gülüm söyle hadi noldu. Oraya geldin ama noldu?" annem bana bir bakış atıp tekrar babama baktı.

"Selma...... Selma diye bir kadın vardı. Senin evlendiğini söyledi. Ama yemin ederim inanmadım. Yarın gel kendi gözün ile gör dedi. Geldim bir bebeği seviyordun kucağında yanındada bir kadın vardı." dedi tekrar ağlamaya başlarken. Kaşlarımı çatarak babama baktım. Oda bana bir bakış atıp annemin yere eydiği kafasını çenesinden hafif tutarak kaldırdı.

vazgeçilmez aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin