• פרק 6 •

8.3K 287 74
                                    

- נקודת מבט אמה -

" את זה לשולחן שש . " תומאס אמר מביא לי את הקרואסון שקדים כדי שאגיש אותו לשולחן שש .

הראש שלי לא היה בעניינים .

כל הזמן חשבתי על לוקאס .

אתמול אחרי מה שראיתי בסמטה , המחשבות שלי התחילו להופיע .

הוא מסוכן , אני יודעת את זה .

אסור לי להתקרב אליו .

הוא אכזרי , הלב שלו קרח , והוא מעניש אנשים בדרכים הכי רעות שיש .

אם אני אתקרב אליו זה הסוף שלי .

וחוץ מזה .. תומאס ישתגע אם הוא יידע מה קרה , ואם הוא יידע שאני חושבת עליו .

הוא אסור לי מכל בחינה אפשרית , גם הבנתי שהוא עומד להתחתן אז בכלל ..

החתונה שלו עוד שבועיים , אסור לי לראות אותו , להתקרב אליו , לדבר איתו או לשמוע את השם שלו .

" אמה , את איתי ? " תומאס הוציא אותי ממחשבותיי .

" מה - אה , כן . לשולחן שש אמרת אני אלך " באתי לקחת את הקרואסון אך הוא עצר אותי .

" תשבי פה ותשתי מים , אני אלך להביא להם ." אמר והלך .

כשהוא חזר בדיוק הייתה ההפסקה שלנו , אז יצאנו החוצה .

אנחנו לפעמים עובדים משמרות ביחד , לפעמים בנפרד , ולפעמים משמרות שהן ביחד פשוט לא באותן שעות , זאת אומרת שאני נגיד מתחילה בצהריים ומסיימת בערב , והוא מצטרף אחרי צהריים .

תומאס תמיד ידע מה קורה איתי , ותמיד סיפרתי לו הכל , אבל ידעתי שאת העניין עם לוקאס , אני חייבת לשמור בסוד .

" הכל בסדר תומאס , סתם מחשבות על התחרות של הריקוד . " שיקרתי . שנאתי לשקר לו , אבל לא הייתה לי ברירה .

ראיתי שהוא לא כל כך מאמין לי , אבל הוא זרם עם זה . מזל .

" אמרתי לך , אין לך מה לדאוג בקשר לזה . את תזכי במקום הראשון . "

" אני מקווה שאתה צודק , זה מאוד יעזור לי לקדם את עצמי . "

- נקודת מבט לוקאס -

" הגיעה לך חבילה . " סמואל נכנס למשרדי ומניח על השולחן חבילה .

פתחתי אותה , והוצאתי את חליפת החתן .

זה באמת קורה אה ?

" לוקאס שלנו מתחתן .. איזה מרגש .. " אלסיו אמר ב'התרגשות' מהצד וגילגלתי עיניים . אידיוט .

" תסתום כבר " סיננתי לעברו .

" בוא נודה באמת , שלושתנו יודעים שאתה כן רוצה ללבוש את חליפת החתן הזאת , אבל עם מישהי אחרת . " אמר וידעתי בדיוק למי הוא מתכוון .

אמה .

אותה אחת שלא מפסיקה לשגע לי את הראש .

" לוקאס אתה בטוח בחתונה הזאת ? במיוחד אחרי מה שקרה עם ההיא ? " סמואל שאל סורק את פניי .

" כן . בטוח בזה . "

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now