• פרק 37 •

6.2K 248 14
                                    

- נקודת מבט לוקאס -

" אנחנו נצא בשלושה מסוקים , בכל מסוק חמישה מאיתנו . עשרה יהיו בקרקע , והחמישה הנותרים ישארו במסוק למעלה בכדי לתצפת , ולעשות את החלק שלהם . חמש אפס אפס בבוקר אנחנו יוצאים מכאן לכיוון ניו יורק , השתולים שלנו שםי עדכנו כל שנייה ושנייה . במקרה שמשהו ישתבש , כל אחד עולה למסוק ואנחנו ממריאים בחזרה לכאן . אין זמן לעיכובים . גם אם משהו משתבש , אתם עושים הכל לפי התוכנית , לא זזים בלי אישור שלי , ומי שמעז לעשות משהו כנגד התוכנית , דמו ישפך במקום . " אמרתי ברור מול כל החיילים , ביניהם סמואל ולוקאס .

" לפני שנצא נצייד את המסוקים בכל מה שצריך , וכל אחד מכם יצטייד במה שנחוץ לו . הפעולה צריכה להיבצע מושלמת , בלי טעויות , ובלי נזקים פנימיים שקשורים אלינו . " הוספתי . סמואל הניח על השולחן את כל הדפים עם הרשימות של המסוקים , וכל הציוד .

" תקראו טוב טוב את הרשימות , תבינו איפה אתם נמצאים , ותיערכו בהתאם . "

" אני מזכיר בפעם האחרונה - שני מסוקים נמצאים למטה , השלישי נמצא למעלה . כל מי שמסיים את החלק שלו , עולה למסוק וברגע שכולם בפנים , ממריאים ועפים משם . זה צריך להיות חלק , בלי שום שיבושים . שני מסוקים ינחתו בעוד כמה דקות , כולם מתחילים לפעול רק כשאני אומר . " אמרתי בקשר . אני וסמואל נמצאים במסוקים שיורדים לקרקע , ואלסיו נשאר במסוק למעלה .

לאחר כמה דקות נחתנו במקום טיפה רחוק מהמיקום שלנו , כדי שהכל יהיה שקט . לפי השתולים שלנו פה , מתיו עדיין לא שם לב שנכנסנו לניו יורק . אידיוט .

התמקמנו במקומות , ו .. -

" תתחילו . "

בתוך שניות המקום הפך לזירת עשן ובלאגן אחד גדול . אש ודם , גופות בתוך שניות , יריות .. " קאפו יש שיבוש בתוכנית עם החיילים - מסתבר שבנג׳מין משתף פעולה עם מתיו . יש אישור להחזיר למסוק ? " שמעתי לפתע את סמואל בקשר .

" כן . שלא יזוז . שתי דקות אנחנו עפים מפה . " הוריתי .

" אוליביה !!! " שמעתי צרחה נשית . הסתכלתי לכיוון וראיתי את רוזטה - אשתו של מתיו ואימה של אוליביה - מסתכלת בבכי וצרחות על הבית שלהם שעולה בלהבות . בתוך שניות מתיו הגיע לשם ופער את עיניו למראה גופות החיילים שלו .

" תפנו את הדרך !!! שאף אחד לא יעז להתקרב חוץ מרופא !! " מתיו צרח כשהוציאו את אוליביה מהבית הבוער . הניחו אותה על הרצפה - יותר נכון את גופה המלא בפיח - וישר התחילו בנסיונות להנשים אותה .

אותי זה כבר לא עניין .

בתוך דקה כבר היינו באוויר , בדרך לאיטליה . התחלפתי עם אחד החיילים במסוק , כך שעכשיו אני וסמואל באותו מסוק , יושבים מול הבוגד המזדיין שקשור בחבלים .

" תתחיל לשפוך . ממתי אתה ומתיו בקשר ? " התחלתי לחקור .

" למה אתה חושב שאני אגלה לך ? " גיחך . בבום הוצאתי את הסכין שלי ודקרתי את ברכו . הוא לא ציפה לזה והוציא צרחה בלתי נשלטת .

" תענה . "

" מאז שהוא התנקם בנו פעם ראשונה . הוא הציע לי סכום גדול של כסף והסכמתי .. " נאנח בכאב . הוצאתי את הסכין והוא צעק .

" סיפרת לו על הפעולה של היום ? " שאלתי ׳בסבלנות׳ . קודם ברוך , אחכ כך לתקוף . " כן .. הוא אמר שייערך בהתאם אבל הוא לא ציפה לכזה דבר .. " ענה .

" אתה יודע שבגדת בקאפו שלך  , ואתה יודע טוב טוב מה ההשלכות לכך . " סמואל אמר . " תהרגו אותי וזהו .. " בג׳מין אמר ותפסתי בברכו המדממת בחוזקה . הוא צרח מכאב . " אתה תעבור עינוי - כמו כל בוגד . אנחנו נגיע לאיטליה , ואתה תקבל את מה שמגיע לך . "

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now