- נקודת מבט אמה -
" חתיכת בן זונה . נעלם באמצע דייט ? אני נשבע לך אמה אני פאקינג אפרק אותו . " תומאס אמר בעצבים כשהוא נוהג לבית .
" אני באמת לא מבינה למה הוא לא יכל לפחות לחכות עד שנסיים .. הוא פשוט ברח .. " לחשתי . " אל תדאגי ההפסד הוא כולו שלו . חתיכת ... " התאפק . אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו לבית . כל הנסיעה הייתי במחשבות . למה הוא עשה את זה ? .. איזה מן בן אדם פשוט בורח באמצע דייט ?
נכנסנו לבית , הלכתי לחדרי והחלפתי לפיג׳מה , לאחר מכן הורדתי איפור וסידרתי את שיערי . נשכבתי במיטה והתקשרתי לאלנה .
" אוקיי .. את מתקשרת אחרי פחות משעה . הייתי בטוחה תתקשרי אחרי לפחות שעה וחצי . מה קרה ? " ענתה אחרי צילצול אחד בלבד . " הוא הלך באמצע הדייט . " השבתי .
" מה הלך ? לאן ? איך ? למה ? " תקפה בשאלות . " באמצע האוכל קמתי לשירותים , כשחזרתי הוא לא היה שם . הוא שלח לי הודעה שהוא מצטער אבל זה לא יעבוד בנינו , וזאת לא אני זה הוא . אחר כך התקשרתי לתומאס והוא אסף אותי . " הסברתי .
" חתיכת בן זונה אידיוט . תאמיני לי טוב שזה קרה עכשיו ולא שזה היה קורה אחרי שהייתם מתקדמים . "
" אני באמת לא מבינה מה קרה .. "
•
- נקודת מבט אמה -
" תראי מי הגיע .. " אלנה אמרה לי וסימנה לי עם ראשה על כניסת בית הקפה . הסתכלתי , רואה את לורנזו . הוא התקדם אלינו .
" בן זונה .. " שמעתי את תומאס לוחש . אוי לא .
" אמה .. את יכולה לבוא שנייה ? " לורנזו קרא לי . " לא היא לא יכולה . " תומאס ענה במקומי בקול רצחני ועמד מולו . " אני רק רוצה להסביר את אתמול .. " לורנזו ניסה להסביר אך תומאס לא נתן לו . " אין מה פאקינג להסביר . ברחת באמצע כמו פחדן , לפחות היית נשאר עד הסוף כמו בן אדם נורמלי . " אם מבטים יכלו להרוג לורנזו ממזמן היה מת תחת מבטם של תומאס ואלנה .
" אני פשוט הבנתי שזה לא מסתדר ולא רציתי להשלות את אמה .." חתיכת אידיוט .. " גם אם זה נכון , יכלת לחכות ולא לברוח !! " אמרתי מעט בחוזקה . " זה לא היה בכוו .. " התחיל להגיד אך נקטע על ידי אגרופו של תומאס . " פאק . הייתי חייב ." אמר .
•
- נקודת מבט לוקאס -
" שמעתי מסמואל על הפגישה אתמול .. " אלסיו נכנס למשרדי ואמר כשהוא מתיישב על הכיסא מולי . ידעתי על הפגישה שהוא מדבר עלייה ..
" לפני שתחשוב שידעתי שהיא תהיה שם - אז לא . ממש לא . "
" לא חשבתי כלום , אתה אומר הכל בעצמך . " השתעשע .
" למה היא תמיד חייבת להיות איפה שאנחנו נמצאים לעזאזל.."
" תשמע אנחנו נמצאים בעולם ציבורי , אנחנו לא יכולים להחליט .. " קטעתי אותו בכוס שזרקתי עליו והוא תפס מחוייך .
לעזאזל .
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...