- נקודת מבט לוקאס -
" תושיבו אותו פה ותקשרו אותו . " הוריתי לחיילים שהביאו את בנג׳מין למרתף . הם עשו מה שאמרתי , והלכו . נשארתי שם עם סמואל ואלסיו .
" אז מה בנג׳מין ? אירוניה בשבילך להיות פה כמי שמענים אותו , ולא מי שמענה ? " הוא לא ענה והסיט את מבטו .
" אתה יודע טוב טוב מה העונש של בוגדים - והעונש שלך לא יהיה אחרת . אתה לא תקבל יחס שונה בגלל שהיית חייל . אתה תקבל את זה בדיוק כמו כל בוגד אחר . "
" מה אתה אומר קאפו ? .. הסכין הזאת טובה מספיק ? .. " סובבתי את מבטי אל אלסיו שאחז באחת הסכינים , והעביר את אצבעו עלייה .
בנג׳מין הביט בסכין והחל לרעוד . " לא לפחד בנג׳מיני .. אנחנו מבטיחים שזה לא יכאב .. " אלסיו אמר . מבלי שבנג׳מין הספיק להבין מה קורה , לקחתי את הסכין מאלסיו ודפקתי אותה בזין של בנג׳מין . הוא צרח ולא ידע מה לעשות . הוא לא יכל לזוז , וכל תנועה קטנה הגבירה את הכאב .
•
- נקודת מבט אמה -
לוקאס לא שלח לי הודעה מאתמול בערב . ההודעה האחרונה שהוא שלח זה - ״אנחנו יוצאים מחר לפעולה, ונחזור כמה שיותר מהר. אל תדאגי לי.״
לא יכולתי שלא לדאוג . לא ידעתי כלום על מה הם הולכים לעשות , וזה רק הגביר את הדאגה שלי . אני לא מפסיקה לחשוב על זה .
" אמ הכל בסדר ? את לא איתנו .. " תומאס אמר כשהביט בי , אחרי שהגיש לאחד השולחנות את האוכל .
" הכל בסדר .. " עניתי בחיוך קטן כדי להרגיע אותו . רציתי כל כך לפרוק לי , אבל לא יכולתי . ברגע שהוא ישמע עליי ועל לוקאס ..
אלנה לפתע משכה אותי לחדר העובדים וסגרה את הדלת . "עכשיו את יכולה לדבר . מה קרה ? " שאלה ונאנחתי מתיישבת על הכיסא . " לוקאס כתב לי אתמול בערב שהם יוצאים היום לפעולה . עד עכשיו הוא לא שלח לי הודעה . "
" אולי תלכי אליו ? " הציעה . " בשביל מה ? אני לא יודעת אם הוא חזר בכלל , וגם אין לי מתי . אני מסיימת לעבוד מאוחר . " השבתי . " תלכי עכשיו , לפחות תנסי . ג׳ובאני אמר שצריך לאסוף משלוח מאחד המחסנים . תתנדבי ללכת לאסוף , ועל הדרך תעברי אצל לוקאס . אם הוא שם - זכית . אם לא - לפחות ניסית ."
לקחתי את ההצעה שלה לחיוב - וכך עשיתי . פחות מעשר דקות וכבר הייתי בדרך לאסוף משלוח , אחר כך אני אעבור אצל לוקאס . זה משלוח של משהו שאין לי מושג בכלל , אני רק צריכה להגיד שזה משלוח לבית הקפה , לקחת וללכת .
באמצע הדרך , נגמר הדלק . יופי , זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו . למזלי הרכב נעצר בשולי הכביש ויש מולי מקום גדול שאין לי מושג מהו . האיזור עצמו היה שקט לגמרי . יצאתי מהרכב והתקדמתי לאותו מקום , מתפללת שאני אמצא שם מישהו שיוכל לעזור לי .
המקום היה גדול עם מלא ארגזים . לא היה בו כלום חוץ מחדר אחד , ומדרגות שמובילות למטה למקום כלשהו . לא היה אף אחד . באתי ללכת , עד ששמעתי צעקה .
זה היה מהמקום שהמדרגות הובילו אליו . אמה אל תלכי לשם .. אל תלכי לשם .. אל תלכי לשם ..
הלכתי לשם - הסקרנות הרגה אותי . יכול להיות שאני אצטער על זה .
ירדתי במדרגות בשקט , וככל שירדתי יותר כך גיליתי מה יש מולי . היו שם מלא דלתות שמובילות לחדרים כלשהם . ככל שהתקרבתי יותר ויותר , שמעתי קולות .
אחת הדלתות הייתה פתוחה , אז יכולתי לראות מה יש שם ..
לא הייתי צריכה לעשות את זה .
ראיתי את לוקאס , סמואל ואלסיו עומדים מול מישהו קשור לכיסא כשזולג לו דם מכל מקום . לוקאס הרים סכין ובבת אחת נעץ אותה ב .. אלוהים .. באיבר של האיש הקשור .
הצרחה יצאה ממני בלי שליטה , ובבום הם הסתובבו אליי .
הראייה שלי החלה להיטשטש , ובשניות כבר ראיתי שחור .
" פאק . "
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...