היי , נעלמתי פה קצת כי שכתבתי את ״משוגעים מאהבה״ . סיימתי להעלות את כולו , אז אני חוזרת ובגדול . ❤️
——-——-——-——-——-——-——-——-——-- נקודת מבט לוקאס -
" ופה יכנסו שלושה .. " אמרתי מצביע על המפה תוך כדי שאני מסביר לסמואל ואלסיו על התוכנית . " מתיו לא יהיה שם נכון ? " אלסיו בדק והינהנתי לחיוב . " הוא יהיה בבית עם אשתו והבת שלו .. בזמן הזה אנחנו נעשה קצת כיף בניו יורק . "
דפיקה בדלת נשמעה , והתרוממנו מהכיפוף שהיינו בו כדי להסתכל במפה . " כן . " קראתי למי שדפק .
אמה נכנסה .
" היי .. אני מפריעה ? .. " שאלה בהיסוס . "מה פתאום . אנחנו נזוז . תהנו " אלסיו אמר בקריצה כשהוא וסמואל יוצאים . מכיוון שהייתי בצד של הכיסא בשולחן , עקפתי אותו והתקדמתי לאמה .
רכנתי אלייה ונישקתי את שפתיה הרכות . היה לה טעם מתוק שאי אפשר לשחרר ממנו אף פעם . לאחר כמה דקות התנתקנו מהנשיקה , מביטים אחד בשנייה .
" דאגתי שאלנה תחפה עליי בעבודה ומול תומאס .. רציתי לבוא לראות אותך .. " אמרה . היא הביטה אל השולחן שנמצא מאחוריי בעיניים מכווצות בנימה של אי הבנה . " מה זה ? " שאלה והתקדמה אל השולחן . " ניו יורק ? " שאלה כשראתה על המפה את השם .
" אנחנו טסים לשם בעוד כמה שעות . יש לנו איזה עניין . " לא פירטתי יותר מידיי , לא רציתי להכניס אותה לענייני מאפיה . זה מסוכן .
" עניין של .. מאפיה ? " שאלה בסוג של חשש . " כן . אני לא רוצה לערב אותך בזה , את סתם תתחילי לדאוג ואין לך סיבה . " עניתי . " לוקאס .. יש לי סיבה לדאוג . אני יודעת את זה . אמנם אני לא מעורבת בהכל , ואני גם לא רוצה , אבל אני יודעת מה זה מאפיה . אני יודעת מה אתם עושים שם ומה כל הדברים האלה .. "
" תאמיני לי שאת לא יודעת מה זה מאפיה , ואת לא רוצה לדעת . כמה שתדעי פחות - יותר טוב . אני לא עושה את זה כדי להסתיר ממך , אלא כדי להגן עלייך . "
" אני מפחדת עליך .. אני לא רוצה לקבל שיחת טלפון מסמואל או אלסיו והם יגידו לי שקרה לך משהו .. " הודתה . " את לא תקבלי שיחה כזאת . אני מבטיח לך . " התקרבתי אלייה ואחזתי בלחייה .
" אין לך מה לדאוג נסיכה , את תישארי תקועה איתי לא משנה מה . "
•
- נקודת מבט לוקאס -
" בספירה שלי מתחילים . תעשו הכל מדויק , אין פה מקום לטעויות . אנחנו מסיימים הכל , ועולים על המטוס חזרה לאיטליה . " אמרתי בקשר . ספרתי חמש שניות , והאקשן מתחיל .
אלסיו סימן לי מהגג שהחלק שלו ושל השניים שאיתו התבצע בהצלחה . זרקתי ביחד עם רומרו וקרלו - חיילים - שלוש פצצות רימון שהטיימר שלהן הוא 30 שניות - פצצות שהדרך היחידה לנתק אותן זה קוד . עד שהחיילים המטומטמים של מתיו יבינו מה קורה , אנחנו נהיה רחוק מאוד מפה , והם כבר יעלו בטיסה מהירה לשמיים .
סמואל והשניים שאיתו זרקו עוד שלוש פצצות , ותוך חצי דקה מפעל הסמים הגדול של ניו יורק התפוצץ , ואנחנו כבר היינו בדרך לאיטליה .
1-0 מתיו , וזאת רק ההתחלה ..
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romansa*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...