- נקודת מבט לוקאס -
" נו ? " אלסיו שאל כשחזרתי הביתה . הוא וסמואל ישבו על הספה בסלון מביטים בי . המבט שלי הסביר הכל .
" היא תחזור לוקאס . תהיה בטוח בזה . " סמואל אמר . לא עניתי , והלכתי למשרדי .שלפתי בקבוק וודקה ופתחתי אותו , מתחיל לשתות בכמויות . הטעם החריף לא איחר לבוא , אך זה לא עניין אותי .
נכנסתי להתקף שתייה , שהגיע למצב שחיסלתי את הבקבוק בדקות בודדות . ידעתי שאקום בבוקר עם כאב ראש מהגיהנום , אבל לא התייחסתי לזה ." אמה .. מה לעזאזל עשית לי .. " הנדתי את ראשי מצד לצד כשאני עוצם עיניים , ומדמיין אותה .
השפתיים המלאות שלה .. השיער הנעים שלה .. העיניים היפות שלה .. הגוף שלה שכל בן זונה רק רוצה להניח עליו את הידיים שלו .. היופי שלה שיכול להוריד כל גבר על הברכיים .. וגם אותי ..
•
- נקודת מבט אמה -
" אתה בטוח שאתה לא רוצה לאכול ? " שאלתי את תומאס .
" אין לי זמן אמ , אני חייב לצאת כבר לעבודה . " התקדם אל הדלת ." אם משהו קורה תתקשרו . " הורה לי ולמיה . הינהנו לחיוב , והוא יצא לעבודה . אני ומיה התיישבנו בשולחן אוכל במטבח , אוכלות פסטה רוזה שהכנו , ומדברות תוך כדי .
" אז הוא עדיין הוא לא שלח לך כלום ? " שאלה לגבי לוקאס .
" עדיין . זה כמו פעם קודמת , לא דיברנו כמה ימים והוא הגיע לפה . סיפרתי לך על זה . " עניתי ." את מפחדת שהוא יבוא ? "
" אני יותר מפחדת שהוא יבוא כשתומאס נמצא פה . "אחרי כמה דקות שאנחנו מדברות , נשמעה דפיקה בדלת .
" אני מתחננת שזה לא הוא .. " לחשתי בייאוש.
" אני אלך לפתוח . אם זה הוא אני אגיד לו שאת לא פה . " מיה קמה והלכה אל הדלת .הדלת נפתחה , ומישהו כלשהו עמד שם . הייתה דקה של שקט , עד ש .. " אמה , יש פה מישהו בשבילך . " מי לעזאזל יכול לבוא ?
יצאתי מהמטבח , התקדמתי לדלת , וראיתי את .. אלסיו .
" אלסיו ? מה אתה עושה פה ?? " התקדמתי אליהם .
" מי .. מי זה ? " מיה לחשה לי . ידעתי שהיא זוכרת אותו מהיום שהם מצאו אותנו , אבל היא לא ידעה מי זה ." אלסיו בלאק , נעים מאוד . וכן לפני שתשאלי , אני אחיו הקטן של לוקאס . עזבי את זה שהוא קאפו , אני יותר מוצלח . " ענה לה במקומי בציניות האופיינית לו .
" אמה , אנחנו צריכים לדבר . ולא , לוקאס לא נמצא פה . הוא אפילו לא יודע שבאתי , הוא בטוח שהלכתי למישהי אם אתן מבינות למה אני מתכוון .. "
" כן כן אל תדאג .. מבינות יותר מידיי .. " גילגלתי את עיניי .הוא נכנס אל הבית , וסגרתי את הדלת .
" אני .. אני אתן לכם לדבר .. " מיה אמרה וחזרה למטבח . אני ואלסיו התיישבנו בספה , וחיכיתי שידבר .
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...