- נקודת מבט אמה -
" חתיכת אידיוט !! מה ביקשתי שלא תשפריץ עליי מים ?! "
" אני מצטער פשוט המים קפצו לבד .. אני אעניש אותם אל תדאגי . "
" אמה יש לכם פה מחבט לתת לו בראש ? "
" אל תפגעי בראש היפה שלי !! "
" אלסיו ואלנה תירגעו כבר עשיתם לי חור בראש !! " לוקאס צועק ביאוש .
אלנה מוציאה לשון לעבר אלסיו בילדותיות , והוא קורץ לה בחיוך שגורר גילגול עיניים ממנה .
אנחנו במין יום בריכה באחוזה , גם תומאס ומיה הצטרפו .
אלנה מתעצבנת על אלסיו שקפץ לבריכה והשפריץ עלייה מים , לוקאס מכין את האוכל במנגל ביחד עם תומאס וסמואל , בזמן שאני משתזפת ביחד עם אלנה ומיה ." הוא בלתי נסבל .. " אלנה לוחשת ואני ומיה מצחקקות .
" ההתנהגות שלו זה כמו של ילד בן ארבע שלא מתבגר בחיים." הוסיפה ." זה דיי האופי שלו .. " מיה משיבה .
" רק שלא ישפריץ עליי מים יותר . לעזאזל אני כולי רטובה . "אני קמה ממיטת השיזוף ומשאירה אותן לבד , כשאני מתקדמת אל לוקאס . הוא לובש רק בגד ים , ופלג גופו העליון חשוף , מה שגורם לבטני לעקצץ מעט .
אני נצמדת אליו מהצד והוא כורך את ידו סביב מותני , כששפתיו נושקות לשפתיי .
לפתע כחכוח גרון עוצר אותנו . אנחנו מתנתקים ומביטים על תומאס שמביט עלינו .
טוב ... אומנם הוא קיבל אותנו , אבל אח גדול נשאר אח גדול ." לעזאזל , אל תעשו את זה מולי . " הוא לוחש , חוזר לבשר בעודי מצחקקת .
למרות מה שהוא אמר , לוקאס מעביר את מבטו לאורך כל גופי עם בגד הים הכחול . המבט שלו מלא תשוקה ואהבה , מה שגורם לי להיצמד אליו עוד יותר .
" אתה אוהב את מה שאתה רואה ? "
" אוהב זאת מילה קטנה .. "" תתחלף אותי במקום . " תומאס אומר לסמואל וממהר להתחלף איתו , משום שהוא זה שעמד ליד לוקאס , מה שאומר שהוא ראה ושמע מה לוקאס אמר .
אני מתחילה לצחוק ושמה לב ללוקאס , שמסתכל עליי בחיוך שלא יורד מפניו .
•
- נקודת מבט לוקאס -
" איך היה לך היום ? " אני שואל את אמה ונשכב לידה במיטה .
" מאוד כיף . אני אוהבת שכולנו ביחד , נהנים .. זאת הקלה שאנחנו יכולים להיות ביחד ׳בציבור׳ מה שנקרא.. בלי להתחבא." היא עונה בחיוך .
אני מביט בשפתייה , לא שולט בדחף שלי - ומנשק אותה .
הנשיקה נעשית עמוקה וסוחפת , ואמה מושכת אותי לשכב מעלייה.
היא מניחה את ידיי על קצות חולצתה , כמסמנת לי להוריד אותה .
אני עוצר את הנשיקה ומביט בה , כששנינו מתנשפים .
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...