• פרק 10 •

7.6K 272 129
                                    

- נקודת מבט לוקאס -

נסיכה .

זה מה שהיא . הנסיכה שלי .

" בבקשה לוקאס .. תפסיק לרדוף אחריי .. " אמה אמרה מביטה בי .

" אתה עומד להתחתן , זה לא לעניין . " הוסיפה .

החתונה המזויינת הזאת .

" נסיכה .. אולי את עוד לא כל כך מכירה אותי .. אבל שתדעי , שכשאני רוצה משהו , אני משיג אותו . " הבהרתי .

" אתה לא מבין ? אני ואתה , זה לא יקרה . אף פעם . בבקשה תעזוב אותי . " אמרה והלכה .

בעטתי בכיסא שישבתי עליו מקודם , גורם לו לעוף אל הקצה השני של הסטודיו .

אמה .. מה פאקינג עשית לי ?

" אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה ? " סמואל שואל אותי דקות ספורות לפני שהחופה מתחילה .

" כן . "  לא .

" לוקאס אתה יודע שמילה אחת והחתונה מבוטלת ." אלסיו הוסיף מהצד .

" שום חתונה מבוטלת . אם החתונה מתבטלת ועוד כמה דקות לפני החופה , הלך עלינו . בואו נסיים עם הסיוט הזה כבר . " הגבתי .

" הסיוט הזה הולך להיות איתך כל החיים . אתה באמת מעדיף את אוליביה שאתה לא מעוניין בה בכלל , על פני אמה שאתה לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייה ? " אלסיו נאנח .

" הנישואים שלי עם אוליביה יגרמו לי להפסיק לחשוב על אמה . היום יש את ליל הכלולות , זיון אחד והעניין עם אמה נגמר . " לא הייתי בטוח בעצמי בכלל . ידעתי שאני צריך לעשות הרבה כדי לשכוח את אמה .

" אני מכריז עליכם כבעל ואישה , אתה רשאי לנשק את הכלה " עם המשפט הזה , שפתיה של אוליביה נצמדות לשפתיי , וקול תרועות נשמע מהקהל .

כשאנחנו מתנתקים מהנשיקה לאחר שניות , אני מביט במתיו המחוייך , ובאוליביה שנראית מאושרת מתמיד .

האורחים באים אלינו כדי לברך בכבוד . הם עובדים אחד אחד עד שאלסיו וסמואל מגיעים אלינו .

" מזל טוב . " אלסיו אומר לאוליבה המחויכת בשמו ובשם סמואל .

" תודה רבה . אני מאוד שמחה להצטרף למשפחה שלכם . " אמרה .

" אוליביה , בואי ניתן להם לדבר . " מתיו הגיע ולקח אותה . דבר אחד טוב עשה האידיוט .

" הילדה מחוייכת כאילו נתנו לה את מתנת חייה . " אלסיו אמר על אוליביה .

" בשבילה זה באמת מרגיש ככה . " השבתי .

" סמואל אתה שקט ואני לא אוהב את זה . לא שאני רוצה שתחפור , אבל כשאתה שקט זה אומר שאתה חושב המון ואנחנו גם רוצים .... " אלסיו התחיל לחפור וסמואל השתיק אותו בבעיטה ברגל בלתי נראית לעין .

" תסתום כבר . " סמואל אמר בקשיחות .

אני ואוליביה נכנסנו כרגע לחדר השינה הזוגי שלנו .

הייתי צריך לעשות את זה עכשיו . כמה שיותר מהר כדי לשכוח מאמה .

" אוליביה . " עצרתי את אוליביה מלהתקדם לחדר האמבטיה . היא הסתובבה אליי וקלטה את מבטי על המיטה . היא הבינה את פשר המבט .

" אתה .. אתה רוצה עכשיו ? " שאלה . מבלי להגיד כלום , אחזתי בידה מושך אותה אליי .

" תתפשטי , ותשכבי על הגב במיטה . " לחשתי .
היא הלכה לצד , והורידה את השמלה יחד עם ההלבשה התחתונה והעקבים .

כשהייתה ערומה לגמרי , נשכבה על הגב בדיוק כמו שאמרתי לה .

סרקתי את כל גופה , לא מרגיש איזשהי משיכה .

הורדתי את בגדיי נשאר ערום גם כן , ועליתי מעלייה .

מבלי להגיד כלום , הוצאתי קונדום מהמגירה ליד המיטה . פתחתי אותו בעזרת שיניי , ושמתי על איברי . לאחר מכן חדרתי לאוליביה שפלטה גניחה לאוויר .

לא היה לי שום חשק לנשק אותה , או את הגוף שלה .
כשגמרתי , יצאתי מתוכה , אפילו לא דואג לגמירה שלה שאולי לא קרתה בכלל .

זרקתי את הקונדום בפח , שמתי בוקסר וטרנינג , ולאחר מכן נשכב במיטה .

כל הזמן רק דמיינתי את אמה במקום אוליביה .

בחופה , בסלואו , כשנכנסנו לחדר , כשאמרתי לה להתפשט ולשכב על המיטה .. דמיינתי את עצמי אומר את זה לאמה וגורם לה להסמיק .

דמיינתי את גופה העירום שוכב על המיטה , והיא נותנת לי אותה באופן מלא .

לעזאזל . רק לדמיין את אמה שוכבת במיטה שלי ערומה ...

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now