• פרק 55 •

5.1K 254 35
                                    

הודעה - הסיפור יסתיים בפרק 59 , לאחריו אפילוג , ואז נתחיל את הסיפור של סמואל . ❤️
—————————————————————————
- נקודת מבט לוקאס -

" אני מפחדת .. " שמעתי את אמה לוחשת לצידי .
אני עוצר ומפנה את גופי אלייה , אוחז בלחייה כך שתסתכל עליי .

" תסתכלי עליי . הכל בסדר . את יכולה לעשות את זה . "

היה לה קשה , אך ידעתי שהיא רוצה לעשות את זה , כדי לתת לו את הנקמה שלה , ושזה יהיה בדיוק כמו שאמרתי - שהחוזק שלה יהיה הדבר האחרון שהוא יראה .

אנחנו יורדים במדרגות בשקט , ומתקדמים אל החדר שפרנקו נמצא בו , כשסמואל ואלסיו משגיחים עליו . אמה נכנסת ואני מאחוריה . היא שמה על פנייה מסכה שידעתי שתרד ממנה מהר מאוד , אחרי שנסיים פה .

שלחתי לה מבט תומך , והיא הסיטה את ראשה בחזרה אל פרנקו שמתחיל להתכווץ במקומו כמה שיכל עם כל הקשירות סביבו .

" אמ .. אמה .. " הוא ממלמל וקיבל סטירה מאלסיו .
" אל תוציא את השם שלה מהפה המטונף שלך . "

זה לא הפריע לי שלאמה ואלסיו יש קשר כזה טוב , להפך .

" אני מצ .. מצטער על .. הכל .. " גימגם .

" אתה מצטער ? אה אוקיי אז נשחרר אותך . " אמה אומרת .
" ב .. באמת ? .. " הוא אמיתי ?

" וואו , הוא יותר אידיוט ממה שנראה . " אלסיו לחש בגיחוך .

" אני לא יודעת אם הבנת פרנקו , אבל אתה לא משתחרר מכאן . זוכר שחטפת אותי ואת כל השאר , וסגרת אותנו במשך המון זמן ? זה בדיוק מה שקורה לך , אבל הפעם אתה תראה את החוזק .
אמנם לא כולם פה , אבל אני מבטיחה לך שלמרות כל הדברים הנוראיים שעשית , לא שברת אותנו . התעללת בנשים שלא עשו כלום , בילדים שלא הספיקו לעשות כלום בחיים שלהם - ובקלות לקחת להם את החיים . מפה אתה לא תחזור , אז אני רק אגיד לך שלא שברת אף אחד מאיתנו , והחוזק שנמצא בי , הוא נמצא בכל אחד אחר שהתעללת בו . אתה תגיע לגהנום ותסבול , והסבל הזה מגיע לך . "

אמה הטיחה בו הכל . החיוך עם הגאווה עלה על פניי , ולא יכלתי להוריד אותו .

אמה הסתובבה ויצאה מהחדר . סימנתי לסמואל ואלסיו שאני יוצא ואז אחזור לסיים הכל .
אמה כבר עלתה במדרגות , עליתי אחרייה וכשהגענו למעלה סובבתי אותה לתוך החיבוק שלי . נשקתי לראשה והרגשתי אותה נאנחת בהקלה .

" אני כל כך גאה בך . " הרמתי את ראשה מעט כדי שתסתכל עליי .

" אני לא מאמינה שהצלחתי לעמוד מולו מבלי לרעוד בפחד .. "
ידעתי שזה היה קשה לה , אבל היא שמה את זה בצד והטיחה בו הכל - כמו שצריך .

" תחכי לי ברכב , כמה דקות ואני מגיע . " הנחתי בידה את המפתחות והיא הינהנה לחיוב . היא ידעה מה הולך לקרות עכשיו לפרנקו ..

חזרתי בחזרה לחדר למטה , לוקח את האקדח שחיכה לי על השולחן . פרנקו התחיל לזוז , אך סמואל הניח את ידיו על כתפיו בבום , ומנע ממנו לזוז .

" מילים אחרונות ? "

" אל .. אל תעשה את זה .. " מצחיק .

" תמסור דש בגהנום פרנקו . " יריתי בליבו , רואה איך החיים הולכים לו .

" ברוך הפאקינג שם . הוא הסריח פה ימים שלמים בלי דאוראנט ." אלסיו התלונן וגילגלתי את עיניי .

" תדאגו שינקו פה . אני צריך ללכת . " יצאתי מהחדר , עליתי למעלה והלכתי לרכב שאמה חיכתה לי בתוכו .

" עשית את זה ? " שאלה כשנכנסתי . ידעתי למה היא מתכוונת , והינהנתי לחיוב . היא עצמה את עינייה ונשענה על משענת המושב .

" זה היה חייב לקרוא נסיכה , אחרי מה שהוא עשה לך ולכל השאר , הוא לא יכול להישאר בחיים . כל מי שיפגע בך , ימצא מהר מאוד את הדרך אל המוות . "

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now