מבהירה מראש שהפרק הזה עם טריגר אונס . כשאותו קטע מתחיל אני אשים את הסימן - ⚠️ כדי שתדעו ותוכלו לדלג במידה ולא תרצו לקרוא אותו 🙏🏻
————————————————————————-
- נקודת מבט לוקאס -" לעזאזל הם איתרו את המיקום ?? " שאלתי את סמואל ואלסיו הרגע שחזרו למשרדי .
" לא . הטלפון שלה נשאר על המדרכה שבה הוא לקח אותה . " סמואל ענה והעפתי בעצבים את המקלדת של המחשב לרצפה .
" אם אחנו לא נמצא אותה כמה שיותר מהר , הבן זונה פאקינג יהרוג אותה . " אמרתי והשתגעתי רק מהמחשבה על זה . ידעתי שזה נכון . הבן זונה לא מהסס לדפוק כדור בראש .
" אנחנו נמצא אותה לוקאס , והבן זונה ישלם . " אלסיו אמר ברעל . ידעתי שהוא התחבר לאמה במהירות . היא חשובה לו , וכך ההפך .
לפתע נשמעו דפיקות על הדלת , ואחד החיילים נכנס . " קאפו , יש התקדמות . " אמר והניח מולי את הטאבלט עם סרטון .
" זה סרטון ממצלמת האבטחה באותו רחוב . התחלנו במעקב אחרי הרכב . " בסרטון רואים את מה שקורה לאמה . לעזאזל רואים אותה מדברת איתי בטלפון וצועקת לי ׳הצילו׳ ..
אם יקרה לה משהו .. אני אאבד את זה .
•
- נקודת מבט אמה -
אותו איש חזר אל החדר שאני נמצאת בו , אחרי מה שעשה בחדר השני . " מה .. מה עשית ? .. " שאלתי למרות ששמעתי טוב מאוד מה הוא עשה ..
" מעשה קדוש , החזרתי לאלוהים את אחד הילדים שלו . עכשיו נחזור לאיפה שהפסקנו .. " התקדם אליי וידעתי מה הוא הולך לעשות .
" אני מתחננת .. תשחרר אותי ואני נשבעת שלא יעשו לך כלום .."
" הקאפו המטומטם יהרוג אותי , אני מעדיף להשתעשע לפני זה . " אמר בחיוך משועשע ולא הפסיק לגעת בכל פיסת עור חשופה .
הוא הרים אותי מהכיסא (ה.כ - אמה נשארת עם הקשירות בידיים וברגליים אחרי שהוא חטף אותה לאוטו , והוא לא קשר אותה מחדש סביב הכיסא) והניח אותי על המיטה שהייתה מאחורינו .
הוא הוציא שני זוגות אזיקים מהכיס שלו והניח אותם לידו . הוא פתח את הקשירה בידיים שלי כדי לקשור אותן באזיקים למיטה .
איכשהו אזרתי אומץ , וסטרתי לו .
פניו הועפו הצידה , והוא החזיר את פניו אליי במבט מלא רעל בעיניים . שיט . מה עשיתי ?
" חתיכת כלבה . " אמר בעצבים וקשר בחוזקה את ידיי למיטה עם האזיקים . כך עשה גם לרגליי ואז עלה מעליי כשהפנים שלו מולי .
⚠️ " אני הולך לגעת בך מתי שאני ארצה , איפה שאני ארצה , לזיין אותך כל פעם שיתחשק לי ובכל תנוחה שאני ארצה . מעכשיו את הזונה הפרטית שלי . "
כשסיים לדבר , הוא הושיט את ידו , וקרע את החולצה שלי ביחד עם החזייה . " לא .. לא לא לא .. " לחשתי ועצמתי את עיניי בתקווה שאני אתעורר מהסיוט הזה .
לא הייתה לי שום דרך להסתיר את עצמי .
" פאקינג כן .. כן כן כן .. " הרגשתי את הפה שלו על השדיים שלי ולא הפסקתי לבכות מרוב גועל והשפלה . " לעזאזל זה היה שווה את הסטירה . " אמר תוך כדי שלא מפסיק לגעת בשדיים שלי עם הידיים והשפתיים . ⚠️
בכל פעם שהסתכלתי עליו ראיתי את לאונרדו , ולפעמים אותו . הטראומה מלאונרדו עדיין נשארה לי , פיזית ונפשית .
התפללתי לאלוהים שזה לא יקרה לי שוב , אבל הנה ,
זה קרה .
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romansa*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...