• פרק 32 •

6.8K 259 19
                                    

- נקודת מבט אמה -

" את רוצה להגיד לי שאת - אמה סמית׳ - התנשקת עם פאקינג קאפו איטליה ?! " אלנה הגיבה לכל מה שקרה איתי ועם לוקאס .

" אל תצעקי .. תומאס יכול לשמוע וזה הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה .. " לחשתי לה מייד כשאני רואה את תומאס נמצא בדלפק בקופה , בעודנו נמצאות בחדר עובדים שלא נמצא ממש רחוק .

" את מבינה שכרגע כולן מקנאות בך ? כולל אני ? " נאנחתי מעט . אני ולוקאס נצטרך לשמור את זה טוב טוב בסוד , אחרת כולם יגלו וידחפו את האף שלהם .

" אולי גם אני אצא לריצה ואכנס לאיזור אסור ? מה את אומרת ? " שאלה וציחקקתי . " תנסי , בהצלחה . " אמרתי ויצאתי מחדר העובדים , הולכת לדלפק מפני שההפסקה שלי נגמרה .

" הכל טוב ? " תומאס שאל אותי . " כן , ברור . למה אתה שואל ? " שאלתי מקווה שלא יגיד משהו שיסבך אותי . " היה נראה כאילו אתן מדברות על משהו רציני .. " לא , לא על משהו רציני . סתם פשוט התנשקתי עם לוקאס בלאק .

" הכל טוב תומאס . " אמרתי בחיוך כשאני מנסה להסתיר את הלחץ , וניגשתי אל הלקוחות שקראו לי .

- נקודת מבט לוקאס -

" פאקינג שיט !!! " צרחתי בעצבים כשאני מעיף על הקיר את כוס הוויסקי ששתיתי לפני כמה רגעים .

" הבן זונה הזה מתנקם בנו בגלל שהעפתי את הבת המטומטמת שלו ?! הוא יקבל נקמה פי מאה יותר חזקה ויותר כואבת !! "

" האבא המזדיין שלנו גרם לו לחשוב שאנחנו עשינו את הפעולה בבר בניו יורק . מתיו לא יודע שריקרדו חי בכלל . " אלסיו אמר בעצבים גם . (ה.כ - ריקרדו הוא אבא של לוקאס , סמואל ואלסיו ) .

" סמואל אני רוצה שתארגן את ההלוויות , אלסיו תדאג לבני המשפחות של דומיניק , מריו ואנטוניו . אני אכין בינתיים את החיילים הכי טובים שלנו , שיתכוננו טוב טוב . מתיו הולך לקבל מכה מאוד מאוד חזקה , מכה שהוא לא מצפה אלייה בכלל . "
———————————————————————
מתנצלת ממש על הפרק הקצר . 🙏🏻❤️

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now