• פרק 39 •

5.9K 230 39
                                    

- נקודת מבט לוקאס -

" פאק . " זה כל מה שיצא לי מהפה אחרי שראיתי את אמה עומדת שם ומביטה במה שקורה . היא התעלפה , ושנייה לפני שהיא נפלה לרצפה , תפסתי אותה .

הרמתי אותה עליי , וסימנתי לסמואל ואלסיו שיסיימו עם בנג׳מין . יש שינוי בתוכניות .

עליתי במדרגות למעלה , הולך לחדר היחיד שיש פה . הוא סוג של המשרד שלי פה ספציפית . הנחתי את אמה על הספה ולקחתי בקבוק מים מהמיני מקרר .

פתחתי אותו ושפכתי מעט על ידיי . הרטבתי את שפתייה המיובשות של אמה , ולאחר מכן את פנייה . היא לא ציפתה לראות את מה שראתה , ואני לא ציפיתי שהיא תהיה פה . היא לא הייתה צריכה לראות את זה - לא עכשיו , ולא אף פעם .

אחרי כמה דקות ארוכות , אמה החלה להתעורר והביטה בי .
" לוקאס .. " לחשה בקול צרוד . הבאתי לה את בקבוק המים , ועזרתי לה לשתות מעט . לאחר מכן הנחתי אותו על השולחן .

" מה .. מה שראיתי למטה .. " התחילה להגיד אך קטעתי אותה . "זה לא חשוב עכשיו .. " ליטפתי את לחייה אך היא התרחקה .

" לא .. האיש הזה .. למה עשיתם לו את זה ? .. זה חולני .. "
נסיכה , היית צריכה לקחת בחשבון מההתחלה - שאנחנו חולניים , שאני חולני .

" איך הגעת לפה ? " שאלתי את השאלה שהציקה לי . אמה התרוממה מעט והתיישבה על הספה מולי . " הייתי צריכה ללכת לאסוף משלוח לבית קפה , ונגמר לי הדלק בדיוק פה . נכנסתי כי חשבתי שיש פה מישהו שיוכל לעזור לי . באתי לצאת , אבל אז שמעתי צעקה , וירדתי למטה . לא ידעתי שאני אראה שם אתכם , מתעללים בבן אדם המסכן הזה . "

" מה יש שם בשאר החדרים ? עוד אנשים מסכנים שאתם מתעללים בהם ?? " שאלה בתקיפות . " את לא צריכה לדעת מזה . " עניתי בתקווה שהיא תרד מהעניין .

" מה זה לא צריכה לדעת מזה ?! לוקאס יש לכם שם אנשים שאתם מתעללים בהם ?? זה משהו לא נורמלי למה שתעשו את זה ?! "

" זה דברים שלא קשורים אלייך , תשחררי מזה . זה לא צריך להעסיק אותך , ואת רק תהיי בסכנה . תשחררי מזה , בשבילי . "

היא הביטה בי במבט מאוכזב , כי ידעה שבאותם חדרים יש אנשים . היא לא יכלה לעשות כלום , האנשים האלה מקבלים את מה שמגיע להם . היא רק צריכה לדעת שהיא האחרונה שצריכה לפחד מזה - אני לא אתן לשום דבר לפגוע בה , אבל היא צריכה לעזור לי בכך שתשחרר מהעניין .

" בואי , תשתי מים ותירגעי . אחר כך אני אצא ואעזור לך עם האוטו . " הוספתי לאחר כמה דקות . " אני לא צריכה עזרה , לך תשלים את העבודה שלך למטה . " השיבה וקמה מהספה מתקדמת לדלת .

היא לא באמת מבינה מה קורה פה .. היא לא מבינה שאם היא רק תיכנס לעניין הזה לגמרי , זה מסכן אותה מאוד . להיכנס לעניין זה קל לצאת זה הרבה יותר קשה .

יצאתי מהחדר אחרייה , פוגש בסמואל ואלסיו . " סיימנו עם העניין למטה , ומסתבר שיש עוד עניין הרבה יותר מסובך ? .. " אלסיו שאל מסמן בראשו על אמה שמתקדמת ליציאה .

" אני מקווה שזה עניין שקל לפתור ולא צריך לשבור את הראש ." השבתי והתקדמתי אחרי אמה . " נשים .. " שמעתי את אלסיו לוחש .

" תומאס אני חייבת שתבואו , אני תקועה פה בלי דלק . אני שולחת לך מיקום בווצאפ , תבואו כמה שיותר מהר . " שמעתי את אמה מדברת בטלפון ולאחר מכן מנתקת .

היא הסתובבה והבחינה בי . " לוקאס תשחרר . " אמרה . " בחיים לא . את חייבת להבין לטובתך , שאסור לך לדעת מה קורה . אם תדעי יותר מידיי - זה מסכן אותך . הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה זה שתיפגעי . "

" אני מצטערת לוקאס . כל העניין הזה .. אתה ראית איך הייתי כשראיתי את מה שעשית לאיש הזה .. זה מפחיד וגורם למחשבות .. "

" את לא צריכה לפחד ממני אמה . " ישר אמרתי . היא לא יכולה לפחד ממני . היא לא צריכה .  היא שתקה ולא ענתה , אלא רק הסתכלה על כל מקום חוץ ממני . זה נתן לי את התשובה ..

" תסתכלי עליי . " ביקשתי וכך עשתה . " אני בחיים לא אפגע בך . " הבטחתי כשאני מסתכל על פנייה .

בדיוק תומאס הגיע עם רכב אחר , ונעצר לידנו . " אני מצטערת לוקאס .. זה יותר מידיי בשבילי .. " אמרה ונכנסה לרכב , משאירה אותי לעמוד שם .

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now