• פרק 16 •

7K 275 49
                                    

- נקודת מבט לוקאס -

" עוד לא הבנת שאת לא תזכי בתחרות הזאת ? את מגושמת . גרועה . אין לך כישרון . מה את חושבת , שמכל איטליה דווקא בך יבחרו ? אם כן , את חיה בסרט . " שמעתי קול של אישה כשנכנסתי לסטודיו הריקוד שאמה נמצאת בו .

כשהתקדמתי יותר ויותר לחדר ריקוד , ראיתי את אמה עומדת מול שלוש בנות . אלו שהיו פעם קודמת (פרק 9) .

" לא משנה כמה תתאמני , בחיים לא תצליחי . " מישהי אחרת אמרה .

ראיתי את העלבון עולה לפנים של אמה , ואם הבנות האלו היו גברים ולא נשים ..

" אתן לא יכולות להחליט כלום . יש שופטים בתחרות הזאת , ואתן לא חלק מהן . " אמה אמרה להן . למרות שהיא ניסתה להישמע חזקה , שמעתי את הפחד בקולה .

" שאני אבין , התחצפת אליי עכשיו ? " אחת מהן אמרה בארסיות והתקדמה לאמה (ה.כ - לוקאס לא יודע את השמות שלהן , אז מי שתדבר עכשיו היא קמילה) .

" שלא תעזי בחיים שלך לדבר אליי ככה . הבנת מגושמת ? את בחיים לא תגיעי לרמת כישרון כמו שלי , אז אני ממליצה לך להפסיק להתאמן לתחרות . סתם תביכי את עצמך . "

" בואו בנות , נלך מפה . מיציתי אותה כבר . " הוסיפה . היא והבנות הלכו וכשהן עברו ליד אמה היא נתקעה בכתף שלה בחוזקה , גורמת לאמה ליפול על הרצפה .

כשהבנות התקדמו יותר ויותר ליציאה , הן קלטו אותי , ופערו את עיניהן .

" ק .. קאפו .. " זאת שדיברה אל אמה גימגמה בפחד .

" בדיוק . קאפו . אתן יודעות טוב טוב מי אני ולמה אני מסוגל , אז כדאי שתדעו גם שבפעם הבאה שאני אראה אתכן מתקרבות לאמה , מדברות איתה , או פאקינג נושמות לידה , זה לא יהיה נעים , ואני אעיף מהראש שלי את החוק שלא נוגעים בנשים . "

הן ברחו מהמקום בשניות , ונכנסתי לחדר ריקוד שאמה נמצאת בו . מצאתי אותה יושבת על הרצפה עם ברכיים מקופלות לחזה , ידיה מסתירות את פנייה ושמעתי את הבכי שלה .

היא שמעה את הצעדים שלי , והרימה את ראשה פוגשת בי .

" לוקאס .. מה .. " לא הבינה . היא נעמדה בשנייה וניגבה את דמעותייה .

התקרבתי אלייה בשקט , וליטפתי עם ידי את הלחי שלה , מביט בפנייה היפות . אני רוצה אותה כל כך חזק שזה כואב .

" הן לא יתקרבו אלייך יותר . אני מבטיח לך . "

" אתה .. ראית ? " הינהנתי והיא שתקה .

" אל תקשיבי למה שהן אומרות . את כל כך לא גרועה . יש לך כישרון , ואל תתני לא להן , ולא לאף אחד להוריד לך את הביטחון . " היא הביטה בי ודמעות החלו לזלוג מעינייה . באתי לנגב אותן אבל היא אחזה בידי ועצרה אותי .

" אני מצטערת .. אני לא יכולה .. " לחשה בבכי . היא לקחה את התיק שלה והלכה .

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now