- נקודת מבט לוקאס -
" מ-מה , לוקאס אתה לא יכול לבוא . " אמה הגיבה בשלילה לדבריי .
" אני יכול , וזה מה שאעשה . " עניתי ברוגע .
" אסור לך . אסור שניפגש , אסור ש - " באה להמשיך אך הסתכלה למאחורי ונעצרה . הסתכלתי אחורה וראיתי את תומאס אחיה מביט בנו בזעם . אוטומטית היא התרחקה ממני והוא התקדם אלינו במהירות . " מה הולך פה ?" נעמד לידנו .
" הכל בסדר תומאס , אתה יכול להמשיך לעבוד . " ניסתה להרגיע אותו אך זה לא עבד לה .
" הוא עשה לך משהו ?? " שאל את אמה סורק את גופה . " לא מה פתאום .. הוא פשוט הרים לי את המפית שנפלה . " השיבה וגיכחתי מבפנים .
הבטתי באמה מבט אחרון , ויצאתי משם עם סמואל ואלסיו .
" אתה באמת מתכוון ללכת לתחרות הזאת ? " אלסיו שאל כשהתחלתי לנהוג לבית . " כן . אין סיבה שאני אשקר . " הגבתי .
" תיזהר שאשתך הפסיכית לא תדע . היא הורסת לי את עור התוף מיום ליום . " התלונן . " גם אם היא תדע זה לא משנה . אין לה מה לעשות עם זה . " אמרתי ובדיוק הטלפון שלי צילצל .
מתיו ג׳ונס .
כתוב על הצג . באמת חשבתי מתי תגיע השיחה .
" בלאק . " עניתי .
" שלום לוקאס , מתיו ג׳ונס כאן . התקשרתי כדי לדבר איתך על משהו חשוב . אתה פנוי ? " הבת שלו התלוננה לאבא׳לה ..
" כן . מה העניין ? "
" אוליביה התקשרה אליי מקודם וסיפרה לי על משהו שמטריד אותה . אני חלילה לא רוצה להיכנס לכם באמצע מערכת היחסים , אבל חשוב לה שאדבר איתכם . היא סיפרה לי שיש לך מישהי אחרת , האם זה נכון ? "
" לא , זה לא נכון . אתה מכיר אותי ואני מכבד עסקאות כל עוד הכבוד הוא הדדי . הבת שלך לא צריכה לדאוג , וחבל שהיא הטריחה אותך במקום לבוא ולדבר איתי פנים מול פנים . "
" היא אמרה שיש מישהי באיזה בית קפה .. אני צריך לשלוח מישהו ? " אם הוא לא סותם את הפה שלו עכשיו אני אישית אדאג שהוא יסתום אותו לנצח .
" לא . אין שום מישהי , וגם אם הייתה , הייתי מטפל בזה בעצמי . אני לא רוצה התערבות חיצונית בעניינים פרטיים . " בדיוק הגענו לבית . סיימתי את השיחה עם מתיו , ועליתי לחדר . אוליביה הייתה בגינה ככה שאלוהים חסך לי כאב ראש . נכנסתי לחדר האמבטיה , פושט את בגדיי ונכנס למקלחון . לאחר כשתי דקות בערך , דלת המקלחון נפתחה חושפת את אוליביה העירומה .
אוליביה נכנסה לבפנים ונצמדה אליי , מנשקת את שפתיי . הנשיקה זרמה משני הצדדים , עד שירדתי בנשיקות לשדיים של אוליביה , כשהיא צמודה לקיר . עליתי בחזרה וסובבתי אותה שתהיה עם הגב אליי , חדרתי לתוכה והיא החלה לגנוח , אך לא ייחסתי לזה שום משמעות . בשבילי זה זיון , לא מעבר .
לא הרגשתי כלום עם אוליביה . לא עכשיו , ולא אף פעם .
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romantik*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...