מבהירה מראש שהפרק הזה עם טריגר אונס . כשאותו קטע מתחיל אני אשים את הסימן - ⚠️ כדי שתדעו ותוכלו לדלג במידה ולא תרצו לקרוא אותו 🙏🏻
————————————————————————-
*לפני שלוש וחצי שנים - אמה בת 19 וחצי*- נקודת מבט אמה -
" אמה אני יוצא , מתי לאונרדו מגיע ? " תומאס שאל לפני שיצא מהבית . " עוד כמה דקות . " עניתי . הוא יצא מהבית ולאחר כמה דקות לאונרדו הגיע .
לאונרדו , בן הזוג שלי בשנה וחצי האחרונה . הכרנו במסיבה , וישר התאהבתי בו . הוא כבש אותי עם החיוך המדהים שלו , ועם המחמאות שהרעיף עליי .
" היי בייבי . " התיישב לידי על המיטה שלי ונישק אותי .
" התגעגעתי אליך . " אמרתי לאחר שהתנתקנו . " אני יותר תאמיני לי . " נישק את לחיי ." יצא סרט חדש בנטפליקס , ׳לבבות הארגמן׳ , מסכים שנראה ? " שאלתי . אני יודעת שהוא לא חובב גדול של סרטי רומנטיקה .
" אין לי בעיה . " הפתיע אותי בתשובתו . התמקמנו במיטה כך שהוא נשען על המשענת ואני שוכבת על החזה שלו . הפעלתי את הסרט .•
" וואו . " אמרתי כשהסרט נגמר אחרי שעתיים . " זה סרט מדהים . " הוספתי .
סובבתי את מבט אל לאונרדו , רואה אותו מביט בי .
" מה ? " שאלתי מסמיקה . " אמרתי לך כבר שאת הכי יפה שיש ?" ׳שאל׳ והפך אותנו כך שהוא מעליי .
הוא התחיל לנשק אותי ועצמתי עיניים נהנת מהתחושה . כשהוא התחיל להעלות את החולצה שלי , עצרתי אותו .
" לאונרדו .. אני עדיין לא מוכנה .. " אמרתי בחשש מביטה בו . עוד לא שכבנו . אני מחכה לרגע הנכון . לאונרדו לא כל כך מקבל את זה .. בהתחלה כשהוא רצה הוא הבין , אבל אחרי שלוש פעמים שדחיתי אותו הוא התחיל להתעצבן כל פעם שדחיתי .
" שנה שלמה את לא מוכנה ? מתי כן תהיי מוכנה ? " אמר בעצבים . " אתה יודע שאני מחכה לרגע הנכון . אני אוהבת אותך , אבל אני רוצה לחכות .. " ניסיתי להרגיע אותו אך זה לא הצליח .
" זה יעשה לך טוב .. תאמיני לי .. " אמר והתחיל לנשק את צווארי . ניסיתי להרחיק אותו אך לא הצלחתי . " לאונרדו .. בבקשה דיי .. " התעלם ממני לחלוטין .
" את תהני מזה כל כך .. תאמיני לי .. " העלה את החולצה שלי ונישק את בטני . ניסיתי להדוף אותו , אבל לא הצלחתי . הוא היה שרירי והתאמן כל יום בחדר כושר , ככה שאין לי סיכוי להצליח .
⚠️ הוא ניסה להוריד ממני את החולצה , אבל לא נתתי לו .
" אמה תרימי את הידיים . " אמר בעצבים . " אני לא מוכנה !! אני לא אתן לך את הגוף שלי רק כי קשה לך להתאפק !! " אמרתי בחוזקה . " אין בעיה . ככה ? את ביקשת את זה . רציתי להיות נחמד , אבל את לא רוצה . אין שום בעיה . " אמר וקרע לי את החולצה .הייתי בלי חזייה , אז כל החלק העליון שלי היה חשוף בפניו .
ישר כיסיתי את החזה שלי עם הידיים , מנסה כמה שפחות להיחשף בפניו . הוא אחז בידיי בחוזקה שהכאיבה לי , והעיף אותן מעל הראש שלי . עכשיו נחשפתי בפניו , בלי הסכמתי ." אז זה מה שהסתתר לך בחזייה כל יום אה אמה ? .. " אמר והתחיל לגעת ולנשק את שדיי . הדמעות התגברו ולא הפסיקו לרגע . יד אחת שלו החזיקה את ידיי מעל ראשי , והיד השנייה לא הפסיקה לגעת .
" לאונרדו .. תפסיק אני מתחננת .. " התחננתי בבכי והוא התעלם .
הוא חפן את שדיי בחוזקה והכאיב לי , אבל זה לא הזיז לו ." אני מפסיק להחזיק לך בידיים . אם את רק מעזה לנסות לכסות אותך , כל כך יכאב לך אמה . " אמר ברוע ולא האמנתי שזה הבן אדם שאני נמצאת איתו שנה וחצי בזוגיות , הבן אדם שפתחתי בפניו את הלב שלי .
הוא הפסיק להחזיק בידיי , ולא ניסיתי לכסות את גופי .
פחדתי .
הוא קרע את מכנסיי יחד עם התחתונים , משאיר אותי ערומה לגמרי וחשופה .
הוא הכניס את האצבעות שלו אל איברי , וצעקתי מכאב . הוא עשה את זה בבום שכל כך כאב לי . לא יכולתי לנשום .
" תגמרי על האצבעות שלי , אחרת יכאב לך מאוד . " איים ועשיתי כמבוקשו . כל כך פחדתי ..
הוא הוריד את בגדיו , נשאר ערום , והבנתי מה יבוא עכשיו ..
" לאונרדו אני מתחננת , אל תעשה את זה . אני לא אספר לתומאס ולא לאף אחד , אבל בבקשה תפסיק . " התחננתי בבכי .
" לא . עכשיו תסתמי ותתני לי לעשות את מה שאני מחכה לו יותר משנה . " אמר ממקם את עצמו מעליי .סגרתי את רגליי , לא נותנת לו גישה אל איברי .
" תפתחי את הרגליים חתיכת כלבה !! " צעק בעצבים . הוא פתח את רגליי בכוח , וחדר אליי . כאב לי פיזית וכאב לי נפשית .
הוא לא הפסיק לזוז בתוכי בכוח ובכאב , והרגשתי נזילות מאיברי . הסתכלתי למטה רואה דם .קרום הבתולין שלי , שנקרע באכזריות על ידי לאונרדו .⚠️
—————————————————————
לאונרדו ⬇️
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...