• פרק 27 •

7K 224 82
                                    

- נקודת מבט אמה -

" וזהו . זאת עבודה דיי קלה בסך הכל . לפעמים למלצר , לפעמים להיות בדלפק .. אני ותומאס פה נעזור לך במה שתצטרכי . " אמרתי לאלנה לאחר שהסברתי לה על העבודה בבית הקפה . ג׳ובאני המנהל כבר אישר שתעבדי פה , הוא גם ככה מחפש עובדים . " הוספתי .

אז אנחנו יומיים אחרי התחרות , אני הכי מאושרת בעולם מהזכייה שלי . אני ואלנה כרגע בבית הקפה , מסדרות לה עבודה פה .

" את בטוחה ? זה לא ממש אני לעבוד .. " היססה . " בטוחה . ג׳ובאני אמר שאם את מוכנה ויכולה אז תתחילי מעכשיו .. " רמזתי לה . היא נאנחה ולקחה את המדים מהיד שלי . אלנה הלכה לחדר העובדים להתלבש , ולאחר חמש דקות חזרה . הלכנו ביחד אל אחד השולחניות שקרא לנו , ונעמדנו מול חמישה גברים .

" מה תרצו להזמין ? " אלנה שאלה בעוד שאני עומדת קצת מאחוריה כדי לבדוק שהיא מסתדרת . כל אחד מהם אמר לה מה היא רוצה והיא כתבה בפתק . לאחר מכן כשהיא עברה על ההזמנה , אחד מהם העיר .. " אתן גם בתפריט ? " חבריו צחקו . "לא , אבל כדאי שתיזהר אחרת הסטירה שלי תהיה בתפריט שלך פתאום . " אלנה אמרה בעצבים והלכנו לדלפק .

" חתיכת אידיוט מטומטם .יש לו מזל שלא העפתי לו סטירה נטו כי זה היום הראשון שלי פה . " הסתכלה עליי . " תתרגלי לזה אל , יש פה אידיוטים כל הזמן . החוכמה זה להתעלם . " הגבתי לאור מבטה .

" היי .. " שמענו והסתובבנו . ראינו את אחד הגברים עומד מולנו . " מה אתה צריך ? " שאלה אלנה . " להתנצל בשם החבר שלי . הוא אידיוט כפי שהבנתן . " אלנה גילגלה עיניים . " תמסור לו שאם הוא מתנצל , שיבוא בעצמו ולא ישלח את אחד החברים שלו . אם הוא גבר כדי להעיר לנו , שיהיה גבר עד הסוף . " הלכה . הוא החזיר את מבטו אליי .

" מתהצלת על זה , אתה לא אשם במה שחבר שלך מוציא מהפה .." אמרתי לו כדי לנסות להרגיע . " זה בסדר .. אולי איתך יהיה לי סיכוי ? אני לורנזו ארמני . את ? " ישיר . " אמה סמית׳ "השבתי . " נעים מאוד להכיר אותך אמה .. " אמר לי בנימה מוזרה קצת .. חברים שלו קראו לו , הוא הסתכל עליהם ולאחר מכן החזיר את מבטו אליי . " אני צריך ללכת , אבל עוד ניפגש .. " הלך .

מוזר ..

" זה לא מוזר . " אלנה הגיבה למה שסיפרתי לה שקרה עם לורנזו בבית הקפה . " למה לא מוזר ? את לא היית שם ואת לא שמעת את נימת הקול שלו . " הסברתי . " זה לא משנה . לגברים יש דרך אידיוטית להראות שהם נדלקו על מישהי . " פערתי מעט את עיניי . " הוא ממש לא נדלק עליי . תאמיני לי . " אמרתי ובדיוק בטיימינג מושלם התקשרו אליי . מספר לא מזוהה .. אלנה סימנה לי לענות . עניתי , ושמתי על רמקול .

" הלו ? .. " עניתי . " אמה ? זה לורנזו מבית הקפה . "מה ? " איך השגת את המספר שלי ?" שאלתי באי-הבנה . " ביקשתי מהמנהל שלך . אני לא מפריע נכון ? " הסביר את עצמו . "לא אתה לא . " השבתי . " אני יודע שאולי זה ישיר ומהיר מידיי , רק היום נפגשנו אבל אני לא מפסיק לחשוב עלייך , ואני יותר מאשמח אם תתני לי הזדמנות ונצא . " מה ..

" לורנזו אממ אנחנו רק היום נפגשנו , אני לא .. " הוא קטע אותי . " אני יודע תאמיני לי , אבל החלטתי להתקשר אלייך בשביל לשמוע תשובה טובה , לא תתני לי את התשובה הזאת ? " הסתכלתי על אלנה שסימנה לי להגיד כן . " כ .. כן .. " מה אני עושה ?

" כן ?? יופי , אני כל כך שמח . תכתבי לי את הכתובת ואני אאסוף אותך מחר בשבע וחצי ? נלך למסעדה ליד הים . " עניתי בחיוב . השיחה הסתיימה והנחתי את הטלפון בצד .

" למה עשיתי את זה ? " שאלתי-אמרתי . " מה אכפת לך ? מישהו שנראה טוב הציע לך דייט , קחי את זה . "

טוב אז .. מסתבר שיש לי דייט מחר ..
————————-————————-———————
לורנזו ⬇️

 ————————-————————-———————לורנזו ⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now