4

235 7 0
                                    

Po około 3 dniach wszystko się wyjaśniło. Po prostu Hongjoong był zazdrosny o to, że Seonghwa miał taki dobry kontakt z Wooyoungiem. Zatem podszedł do Woyounga i:
-Stój! -zawołał. -Chcę z tobą porozmawiać.
Wooyoung nie dowierzał ale poszedł za starszym, był ciekaw o co mu chodziło.
-A więc? -zapytał Woo.
-Chcę..ciebie przeprosić.. -wy jąkał.
-Za co, było minęło. -uświadomił chłopaka.
-Ty tak serio? - dopytał. -Wybaczysz mi?
-Już to zrobiłem. -uśmiechnął się
Hongjoong był strasznie zadowolony z tego, że młodszy mu wybaczył. Starszy odprowadził Woo pod klase. Gdy tylko wszedł na skoczyli na niego Yeosang i Yunho.
-Co od ciebie chciał?- zdenerwowany pytał. -dotykał cię? Bił cię?
-Spokojnie Yeosang. -uspokoił go Yunho. -Daj mu powiedzieć.
-Przeprosił mnie i tyle. - powiedział
Yeosang i tak mu dogryzał. Po szkole gdy szedł już w stronę domu napotkał Sana. Jak go zobaczył od razu przyspieszył tempo. Niestety San go zauważył
-A ty gdzie się tak śpieszysz? - pod pytał z ciekawości
-Do domu. -szybko odpowiedział
San zaproponował żeby razem poszli jako, że i tak idą w tym samym kierunku. Po drodze gadali złapali dość dobry kontakt ale nie na tyle by Wooyoung mógł stwierdzić, że jest on wart uwagi.
Woyoung bardzo polubił Seonghwe gdy mieli wolny czas wychodzili.
Czat:

Seonghwa
Hej chciałbyś może wyjść do restauracji a potem na spacer?

Wooyoung
Jasne.

Seonghwa
Ok. Za 15 min będę u ciebie pod domem <3

Wooyoung gdy zobaczył serce na końcu zdania tylko się uśmiechnął.
Ubrał się dość ładnie nawet można by było nazwać atrakcyjnie. Z nikim innym nie czuł się tak dobrze jak z Seonghwą, nawet z Yeosangiem i Yunho nie miał tak dobrego kontaktu.
Hwa przyszedł po Woo. Udali się na kolację a po kolacji poszli pospacerować.
-Stój. -rozkazał starszy
-O co chodzi? -zapytał
-Chciałbym ci coś powiedzieć.. -odpowiedział zestresowany. - A raczej zapytać
-No mów śmiało. -uśmiechnął się młodszy.
-Słuchaj bo...
Starszy nie czekał aż go pocałował. Wooyoung nie rozumiał dlaczego to zrobił.
-Dlaczego to zrobiłeś? -zapytał
-Ponieważ chcę cię zapytać.. -ze stresem mówił. -o to czy chcesz być ze mną..?
Wooyoung czuł się szczęśliwy.
-Tak.. -zgodził się
Seonghwa od razu objął młodszego i pocałował.

Lack of happiness || Woosan√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz