Wszyscy ukończyli szkołę z uśmiechem na twarzach.
Po kilku miesiącach wszyscy wiedzieli co będą robić w życiu.
San i Wooyoung pracują online czyli 3-4h przy laptopie. Mingi został idolem. Seonghwa i Hongjoong założyli firmę. Yunho poszedł w ślady Mingiego lecz nie do końca bo został staff. Jongho za granicą wiedzie szczęśliwe życie ze swoją dziewczyną. Yeosang wyniósł się z Seulu i wraz ze swoją dziewczyną założyli kwiaciarnie.
••Yungi••
U nich nie było nic ciekawego na ten moment Mingi miał wolne. Skończył trasę koncertową więc teraz ma 1-2 miesiące wolnego od koncertów ale z pracy czyli siedzenie nad nowymi kawałkami nie odpuszczał.
Mingi i Yunho zamieszkali razem by było łatwiej z rachunkami. Z resztą razem jest raźniej. Mingi jako idol czuł się dość komfortowo. Nie zamartwiał się tym, że zostawi Yunho samego bo właśnie on się zatrudnił jako staff u Mingiego. Więc jak miał trasę on był z nim. Układał mu zazwyczaj włosy.
Ich relacja nie była zwyczajna gdyż po ukończeniu szkoły. Postanowili trochę odbudować to wszystko co było stracone. I udało im się to, doszli do takiego poziomu gdzie się przytulają i normalnie sobie dają buziaki w policzek tak po prostu.
Nie pokazywali tego publicznie, bo wiedzieli, że od razu fani będą to rozgłaśniać na tyle głośno, że będzie z tego jedna wielka drama.
Wiadomo, że Mingi nie będzie całe życie idolem. Co rozczarowywało fanów raczej każdego solisty lub grupy. Nasz solista zadebiutował w wytwórni JYP.
W domu Yunho przygotowywał obiad, bo Mingi jeszcze nie wrócił ze studia miał być za ok. 15-20min.
Yunho przygotowywał znaczy kończył przygotowywać kurczaka z ryżem. Wyszło bardzo ładnie i gdy zaczął rozkładać talerze usłyszał wchodzenie do mieszkania był to nie kto inny jak Mingi.
-Hej, i jak? -spytał Yunho, ale widząc zdenerwowanie Mingiego lekko się przestraszył był wściekły.
-Źle! -powiedział podnosząc przy tym głos. - wszystko się zjebało! Producentowi nie spodobał się tekst i uznał, że mam napisać coś na nowo. -przeklinał.
Yunho tylko westchnął i nałożył na talerze jedzienie. Oboje siedzieli i zaczęli spożywać posiłek.
Tydzień później, Mingi zaczął się robić jak dla Yunho dziwny. Walił jakimiś tekstami na podryw i w ogóle był strasznie miły a do tego raz prawie doszło do pocałunku. Co to miało oznaczać? Yunho jeszcze nie wiedział, że to co się stanie za pare dni będzie jego najlepszym dniem...
Ogólnie to zbliżamy się za niedługo
do końca tej książki więc...
CZYTASZ
Lack of happiness || Woosan√
RomanceWooyoung przeniósł się do nowej szkoły, bo w poprzedniej był wyśmiewany. Poznał przyjaciół. Jednak pewnego dnia w autobusie poznał chłopaka o imieniu Seonghwa, po jakimś czasie złączyli swoje drogi dopóki nie jedna impreza.. San szorstki chłopak, p...