5

194 7 0
                                    

Minął tydzień od kiedy Wooyoung i Seonghwa ze sobą chodzili. Byli szczęśliwi jedyne co im przeszkadzało to, to że San podbijał do Wooyounga to nie podobało się zarówno Woo jak i Seonghwie. Wracali do domu gdyż młodszy był umówiony że  dziś zapozna Parka ze swoim bratem Doyoungiem. Gdy tylko weszli do domu młodszego z kuchni rozległ się głos
-Zaraz będzie obiad! -wykrzyczał brat młodszego
Poszli umyć ręce gdy wrócili obiad już był na stole, Park zaczął rozmowę
-Witam, Seonghwa. -podał rękę na powitanie
-Hej Doyoung jestem. -również podał rękę.-słyszałem o tobie.
Seonghwa na to tylko się uśmiechnął. Usiedli do stołu i zaczęli jeść, jak okazało się brat Wooyounga i Seonghwa się polubili, młodszy się naprawdę z tego powodu cieszył. Po obiedzie Hwa musiał już iść, co nie zadowoliło młodszego lecz wiedział że w weekend się zobaczą, bynajmniej miał taką nadzieję. Zbliżał się wieczór Woo jak zwykle się uczył dopóki nie usłyszał jak coś uderza w jego okno a było to a raczej był Seonghwa.
-Co tu robisz!? -krzyknął młodszy
-Przyszedłem by cię zabrać na spacer. -odpowiedział
-To poczekaj!
Młodszy jak poparzony zbiegł do chłopaka, bardzo chciał go przytulić. Wybiegł z domu to odrazu skoczył na starszego.
-Aż tak się stęskniłeś? -zapytał lekko się śmiejąc
Woo na to kiwnął głową potwierdzająco. Wybrali się nad jeziorko niedaleko domu młodszego, gadali tam o wszystkich i o niczym. Przy sobie czuli się dobrze.

POV SAN
Gdy dowiedział się że Park jako pierwszy "zdobył' Wooyounga był naprawdę zdenerwowany. Wiedział, że za długo ten związek trwał nie będzie to on znał lepiej Seonghwe niż Wooyoung. Miał nadzieję, że Park nie traktuje tego na poważnie, znał się z nim od dziecka nie chciał by Park marnował czas na jakiegoś kujona. Postanowił do niego napisać po długim czasie nie odzywania się.

San.
Siema.

Seonghwa
O cześć dawno nie gadaliśmy.

San
Słuchaj, znamy się nie od dziś i czy ty serio chcesz marnować czas na tego kujona?

Seonghwa
On nie jest taki jak myślisz. Może i dobrze się uczy ale gdy byś go lepiej poznał nie sądził byś tak.

San
Ta kurwa. Będziesz się uganiać za jakimś pierdolonym kujonem?

Seonghwa
Tak będę. Ale nie...

San
Nie co?

Na tym się ta rozmowa skończyła. Sanem kontrolowany emocję nie mógł znieść, że jego stary przyjaciel będzie sobie tak życie marnował.

Lack of happiness || Woosan√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz