Po lekcjach Wooyoung udał się do domu gdyż spotkanie z Sanem miał na 17:30. Nie wiedział dlaczego się zgodził, ale ten troskliwy głos Sana go przekonał, czuł się jakby on na serio się o niego martwił. Wooyoung nie wiedział czy to było szczere czy nie, dla niego było to troskliwe.
Zbliżała się umówiona godzina, Wooyoung stresował się jak nigdy dotąd. Ubrał czarną lekko prześwitującą koszule, czarne dżinsy i na to dżinsową kurtkę. Wyglądał naprawde pociągająco..
Za wibrował jemu telefon.San
Za 10 min będę po ciebieWooyoung
Okey :)Mimo, że wiedział że Sanu nie można ufać czuł że on jednak może. Minęło parę minut, usłyszał pukanie do drzwi odrazu zszedł i otworzył był to San.
-Hey. -przywitał się San
-Cześć. -odpowiedział
Po szybkim przywitaniu poszli na miasto, najpierw do restauracji a potem na lody. Gadali dużo naprawdę dużo, poznawali się lepiej. Po lodach Wooyoung zaprosił Sana do siebie jako, że jego brata nie było postanowił że zrobią wieczór filmowy i że San zostanie na noc. Gdy byli w domu młodszy dał Sanu ciuchy a ten poszedł się przebrać, Wooyoung zaraz po nim.
-Jestem. -powiedział Wooyoung. -Poszukaj czegoś na Netflixie a ja pójdę po przekąski.
-Spoko. -zgodził się
Wooyoung poszedł rozmyślał nad tym czy dobrze robi zapraszając Sana wiedział, że mogą mu wpaść do głowy bardzo nie fajne pomysły obawiał się...
Pov San
San szukał filmu znalazł nawet trzy są to komedie romantyczne. Przez ubiór Wooyounga naprawdę się podniecał... Jego lekko obcisłe spodenki i luźna koszulka naprawdę wyglądał atrakcyjnie aż za bardzo. San bał się, że przekroczy granice której nigdy nie powienien przekraczać w stosunku do Wooyounga. Tymbardziej że nie byli blisko ale San jak to San jego wygląd go pociągał.
Koniec Pov
Wooyoung szedł po schodach. Wszedł do pokoju.
-Jestem. -odezwał się. -To co oglądamy?
-Znalazłem jakaś komedie. -powiedział. -Może być?
-Pewnie!
Zaczeli oglądać. Byli w pokoju Wooyounga, siedzieli pod kołdrą. Zrobiło się tam strasznie gorąco więc Wooyoung odkrył się. San zobaczył jego podwinięte trochę aż za wysoko spodenki. Nie mógł wytrzymać za bardzo go to podniecało jego myśli krążyły wokół jednego...
Jak skończyli oglądać San nie wytrzymał odwrócił do siebie chłopaka i pocałował. Wooyoung na to go odepchnął i powiedzial.
-Co ty robisz? -spytał
-A nie widać? -odpowiedział pytaniem na pytanie.
-San! -lekko krzyknął. -Ogarnij się!
San zrezygnował. Poszli spać niestety musieli spać razem gdyż jego brat kazał nikogo do jego pokoju nie wpuszczać a materaca zapasowego nie ma. Jak położyli się San gdy spał nie świadomie przytulił Wooyounga.
CZYTASZ
Lack of happiness || Woosan√
RomanceWooyoung przeniósł się do nowej szkoły, bo w poprzedniej był wyśmiewany. Poznał przyjaciół. Jednak pewnego dnia w autobusie poznał chłopaka o imieniu Seonghwa, po jakimś czasie złączyli swoje drogi dopóki nie jedna impreza.. San szorstki chłopak, p...