•
Otel görevlisinin gelişiyle dakikalardır olan sarmaş dolaş halimize nihayet bir son verebilmiştik.
Kahvelerimizi balkonda içerken Bige ile Kandemir'e belli etmeden mesajlaşmaya çalışıyordum ancak sırıtmamak çok zordu.
Kalbim adeta bedenimde yankı yaparak çarparken karşımdaki adamla bir ilişkim olma gerçeğiyle deli gibi mutluydum.
Sadece çekiniyorum.
Nasıl davranmam gerektiğini bilmeme nedenim daha önce gerçek bir ilişki yaşamamış olmamdan kaynaklanıyordu.
-"Aycan'ı unuttum ben. Numarası varsa sende bana versene."dedim aniden.
Bir dakika içinde mesaj olarak atmıştı.
-"Kızı yalnız bıraktık."dedim üzülerek.
Kendim için mutluydum ama..
-"Bir şey olmaz."derken geriye yaslanmıştı. İki kişilik ahşap koltuğu yeterince kaplıyordu.
-"Gelsene yanıma."Biraz temas bağımlısı olabilir miyiz?
Dudaklarımı birbirine bastırıp yerimden kalktım ve hemen yanına oturdum. Kolunu bana sarıp başımı göğsüne doğru çekince yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.
-"Dur kızı arıyorum."dedim gülerek.
Boynumdan sardığı kolu yüzünden yüzüm göğsüne gömülü hale geldi.Kolunu belime indirince kokusuyla karışık sıcak havayı ciğerlerime doldurdum.
-"Alo?"
-"Benim Arven."dedim direkt.
-"Ay efendim canım?"
-"Gidemedik onun için aradım. Yanımda bir şey yok ama aşağıda mağazalardan alırım bir saate çıkarız olur mu?"diye sordum.
-"Bende verebilirim istersen. Bolca getirmiştim."diyince teşekkür ettim.
Bir saate anlaşıp kapattığımızda Kandemir ona bakmam için beni belimden tutarak geri çekiyordu. Geriye eğik başımla ona baktım.
-"Baş başa kalalım."
Ya yiyeceğim seni ama.
-"Ama...gidecekler."diye açıkladım.
-"Bende gideceğim."
Dudağımı büktüm ve ellerimi sert göğsünün üstüne bırakıp başımı yan şekilde koluna yasladım.
-"Beni bırakıp gidecek misin?"diye sordum masumca.
İyice yaklaşıp burnumun ucunu minik minik öptüğünde benim vücut basıncım tavan yaptı.
-"Gitme mi diyorsun?"