U - 18

15.3K 1.1K 246
                                    




Utanç kısmını atlatamadığım bir araba yolculuğu sonrasında evin önündeydik. Hala yanaklarımın kırmızı olduğuna eminim çünkü Kandemir keyifli keyifli güldükçe beni ateş basmıştı.

-"Hızlı olursan beklerim. Uzun sürecekse gitmem gerek."derken kolundaki milyar dolarlık saatine bakınca bende bakma isteği duydum.

-"Uzun sürer. Ben hızlı hazırlanamam."diye mırıldandım.

-"Şaşırmadım."diyerek vücudunu esnetti ve deri koltuğa iyice yaslandı.

-"Toplantıda görüşürüz."dedim uzatarak.

Eve geldğim için fazlasıyla huzurum kaçmıştı ancak Kandemir bana her şeyin üstesinden gelebilecek gücü veriyordu.

-"Görüşelim bakalım küçük hanım."

Bakışlarında yatan muzip tavrın yanı sıra o edepsiz süzmeleri kanımı hızlandırdı.

Gülümseyerek arabadan indim. Eve birine görünmeden girdim diye sevinirken odamın ortasında annemi bulmak beni biraz şaşırttı.

-"Geceniz güzel geçti sanırım."

Kollarını göğsünde bağlayıp camın önüne yaslandı.

Çantamla birlikte ayakkabılarımı kenarda bıraktım.

-"Evden uzakta daha iyiydim evet."diye yanıtladım.

Eskiden olsa annemle katiyen böyle bir durumu konuşmazdık. Direkt olarak beni aşağılamak için toplanırlardı. Zaten bende hiçbir zaman bir erkekle geceyi geçirmemiştim.

-"Seni kullanıyor mu?"

Soğukkanlı sorusuna alayla güldüm. Saçımı toplarken yanımda duruyordu.

-"Hangi anlamda soruyorsan her anlamda hayır. Engel olmak gibi bir planın varsa da aklından bile geçirme anne."dedim aynadan yansımamı izlerken.

Nefesini üfleyip başını camdan dışarı çevirdi.
-"İlişkiniz var demek."

-"Hala Yaren'e damat olarak almak gibi bir şey mi düşünüyorsun?"

Kaşları çatılıp düzeldi.
-"Bu evde bir daha o isimleri anma."dedi sert bir tonlamayla.

Sakince nefes alıp verdim.

-"Toplantıya hazırlanacağım."dedikten sonra banyoya girdim.

Hızlı bir duş alarak ilk önce saçlarımı düzleşirdim. Ardından hafif bir makyaj yaptım ve giysi odama girdim.

Seçtiğim parçaları giyinmeden önce iç çamaşırlarımı giyerken Kandemir'in kalçamda gezen ellerini hisseder gibi oldum. Soluğum kesildi.

Olağanüstü bir adam.

Ve ben o adamı görmek için şu an kavruluyorum.

Hızlı olmaya özen göstererek elbisemi giyindim. Fermuarı çekerken Kandemir'in özel isteğini düşünüp kıkırdadım.

Kime göre dikkat çekici?

Kime göre dikkat çekici?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
UYUMSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin