•İfadesizliğe bürünen yüzümle birlikte omuzlarım düştü. Bu sözlere yenilmem için henüz çok erkendi.
-"Ne...ne demek istiyorsun?" Sıkıca sardığı kolunun arasında bedenimi ona döndürdüm.
Bir eli belimde dururken diğerini kaldırıp yanağıma koydu. Ardından parmağı çenemi kavradı ve nazikçe kaldırdı. Aralık dudaklarımdan sızan soluklarıma soluklarını karıştıracak kadar yaklaşmıştı.
-"Şunu demek istiyorum. Bana kendimi kaybettiriyorsun."
Dudaklarımdan süzülen nefesle bulutlara doğru yükseliyor gibi hafifledim. Adeta ayaklarım yerden kesilmişti.
Sakalları yanağımı çizerek tatlı bir zevk verirken sıcak dudaklarının yönü şakağım oldu. Peşi sıra kulağımın altına uzun bir öpücük bıraktı. İnlercesine bir nefes verdim.
Çenemi yukarı ittirirken dudaklarını tam nabız noktasına bastırdı ve burnunu sürttü. Tek yapabildiğim canını yakarak koluna doku sıkı tutunmak oldu.
Hayal değildi. Canlı canlı yaşıyorduk.
Ben şu anlarda her ne kadar mest olsam dahi bunu devam ettirmeyecektim. Benim içimi titreten öpücüklerinin onda ne hissettirdiğini bilmeden ruhsuz dokunuşlara tahammülüm yoktu.
-"Kandemir...ben..ben gitsem iyi olur."dedim dilimin döndüğünce. İyice gerilmiş göğsüne ellerimi koyup ittirdim ve kolunun gevşemesini sağladım.
Tek kelimeyle dağılmıştım.
Herhangi bir şey söylemesini beklemeden telefonumu alarak odadan çıktım ve allak bullak olmuş halde sarsak adımlarla ilerledim.
Odanın dolabından aceleyle kaptığım birayı açtığım gibi dikledim. Başımdan aşağı dökülse bile içimdeki yangın sönmeyecekti.
Şok içindeydim ve hiçbir tepki veremiyordum. Balkona kızların yanına çıkar çıkmaz sandalyeye çöktüm. Hepsi heyecanla yüzümü izliyordu.
Elimi sallayıp başımı geri attım.
-"Bittim."dedim sadece soluk soluğa.-"Anlat çabuk gelmek bilmedin çatladık!"dedi Melin bacağımı dürterek.
Başımı sallayıp yeniden bira şişesini dudaklarıma yaklaştırdım.
-"Nereden başlayayım bilmiyorum ki. Şimdi tepemden ateş çıkacak."dedim elimi başıma atıp.
-"Ya hadi çok merak ettik!"dedi Aycan masaya eğilerek.
Omuzlarımı düşürüp yüzüme ellerimle hava yaptım.
-"Of bilmiyorum adama bir şeyler oldu. Az önce tam şuramda dudakları vardı!" Fısıltıyla bağırıp elimi boynuma sertçe yapıştırdım. Sağa sola sallanırken deli gibi göründüğüme eminim.-"Sen fazla sarhoş oldun herhalde." Kızlar birbirlerine benzer cümleler kurup gülerken onları dümdüz bir suratla izliyordum.
-"Ya kızlar deli gibi gülmeyin doğru söylüyorum!"
Hayalimin ilk adımı gerçekleşmişken şimdi de bunları inandıramıyorum.
-"Baya öptü diyorsun."
Dakikalar sonra şok içerisinde inandıklarında her cümleyi tekrar ediyordum. Uzun uzun konuştuk. Neredeyse sabaha karşı yatmıştık.
Heyecandan gözüme uyku girmiyordu. Yarın yeni bir gün ve yeni bir başlangıç olacağı hayaliyle gözlerimi kapatmıştım.
'
Kapıya vurulma sesi artık beynimin içini tırmalıyordu. Odada uyuduğum koltuktan kalkarak gözlerimi ovuşturdum.