U - 17

16.1K 1.1K 137
                                    




Aidiyet duygusunu iliklerime kadar hissederken dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve uzaklaşmadan son bir kez daha uzunca öptü.

Şiştiğini hissettiğim aralık dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi gözlerine diktim.

Gözlerinin ardından harıl harıl yanan ateşin sönmek bilmediğini görebiliyordum. Adeta başka bir adama bürünmüştü. Güçlü düzensiz nefesleriyle üstümde durmadan kıpırdanırken elleri bel oyuntumda ve sırtımda gidip geliyordu.

Dizimden kırdığım bacağımı okşayarak düz hale getirdikten sonra çenemin köşesini öptü. Tenimi koklayarak yüzünü göğsüme bıraktığında bacaklarımın arasında kalan bedenine ellerimi sardım.

Yavaşça saçlarını okşarken göğsümü bu anın güzel hissiyatıyla doldurdum.

-"Ne güzel kokuyorsun sen böyle?" Boğuk çıkan sesini duyduğumda yüzünü göğsüme bastırarak kendine yer ediniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-"Ne güzel kokuyorsun sen böyle?" Boğuk çıkan sesini duyduğumda yüzünü göğsüme bastırarak kendine yer ediniyordu.

Tebessüm ettim. Kendi kokusundan haberi yok muydu? Beni kendine meftun ediyordu.

-"Sende öyle."diye mırıldanırken sesimden mutluluk akıyordu.

-"Hımm...öyle mi?"

Burnunu göğsümün dolgunluğuna sürtünce irkilip güldüm.

-"Yapmasana..!"dedim yap der gibi.

Yutkunarak nihayet uslu uslu yattığı an telefonu çalmaya başlamıştı. Sessiz küfürler eşliğinde koynumdan çıktı ve ceketinde duran telefonunu çıkarttı.

Tanrım.

Yüzümü ateş bastı.

Sırtı bana dönük dururken bir eliyle iç çamaşırının önünü düzelttiğini gördüm ve utançtan şekilden şekile girdim.

-"Efendim anne?" Bıkkın sesiyle gözlerimi tavanda gezdirdim ardından sanki bizi görüyormuş gibi tedirgin oldum.

Hafifçe doğruldum.

-"Gelmeyeceğim bir şey mi oldu?"

Dönüp yatağa oturunca dizlerimin üstünde oturarak sırtından karnına doğru ellerimi attım ve yanağımı kaslı sırtına yasladım. Bir gram yağ olmayan karnındaki elimi sıcak avucuyla sardı.

-"Tamam iyi geceler anne."dedikten sonra kapatıp siyah küçük komodine bıraktı.

Atik bir hareketle yan dönmüş beni bir hamlede kucağına çekti. Memnuniyetle kucağına kıvrılıp göğsüne sokuldum.

-"Sanırım annen benden hoşlanmıyor."dedim kapalı gözlerimle. Sesimde herhangi bir dargınlık yoktu. Zaten dışlanmak çok da zedeleyici bir şey değildi artık.

-"Aksine seninle ilgili her konuya fazla ilgili ufaklık."

Şaşırıp başımı geriye çektim.
-"Gerçekten mi? Neden?"

UYUMSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin