Jiwoo szemszögéből:
Tegnap este minden csodásan alakult. Olyan édesek együtt. Bár még csak 3 hónapja vannak együtt. Vajon mit tervezhet ha 1 éve lesznek együtt? Elviszi Hawaiira? Vesz egy külön szigetet, virágokkal, csörgedező patakkal? Biztos nagy dolog lesz..Ahogy hallom megint karaokeznak a nappaliba! Lemennék de olyan jó itt az ágyon feküdni. Hallom, hogy nyílik az ajtó, ki lehet az? Egyszer csak egy fejet látok meg az ajtó mögül..Niki az.
-Szia, Jiwoo! Nem jössz le? - kérdezte mosolyogva.
-Háát..olyan lusta vagyok felkelni innen..
-Na azt biztos nem hagyom, akkor kirángatlak az ágyból! - mondta és megfogta a lábam, hogy lehúzzon az ágyról.
-Neee!! Niki, én még pihenni akaroookkk!!! - üvöltöttem de őt nem érdekelte.
Megfogott és kirángatott az ágyból. Ott ültem a földön és néztem Nikire aki csak nevetett. Majd eldőltem a földön és megpróbáltam elmászni. Ezt ő nem hagyta és odadőlt mellém.-El se hiszem, hogy 3 hónapja itt vagytok.. - mondta halvány mosollyal.
-Én sem..nagyon durva, olyan mintha évek óta ismernénk egymást!
-Igen..hiányzik az a ház ami Japánba volt. Nagyobb volt mint ez sokkal. - miközben ezt mondta felült és bámult maga elé. Nem tűnt annyira boldognak..nem tudom mi lehet a baja.
-Van valami baj, Niki? - kérdeztem majd én is feltápászkodtam.
-Hát csak..hiányzik az otthonom. A családom, a barátaim..honvágyam van tudod? - és egy könny hullott ki a szeméből.
-Niki..én nagyon sajnálom. De biztos lesz még koncertetek Japánba és akk-- fejeztem volna be de Niki kicsit nagyobb hangon rámszolt.
-Jiwoo az nem olyan!! A fotozások, a találkozók, az állandó megbeszélesek, a gyakorlások..nincs időm velük találkozni!
-Jó, sajnálom én nem úgy gondoltam..
Nagyon megérintette ez a téma úgy látszik..Felállt és kirohant a szobából könnyes szemeit törölve.
Utána akartam menni de már becsapta az ajtót maga mögött. Nem tudtam mi lenne a helyes döntés mikor az ajtó előtt álltam. Inkább magára hagytam, mert biztos a hülye öteleteimmel csak jobban felidegesítettem volna..Lementem a nappaliba megnéztem mit csinálnak a többiek. Jake és Heeseung valami videó játekkal játszottak, Jay és Jungwon a kertben tevékenykedtek, a többiek meg beszélgettek az asztalnál.Hyejin szemszögéből:
Mi lehetett ez a zaj? Mintha fentről jött volna. Jiwoo éppen jött le az emeletről. Mintha kicsit aggódna valami miatt. Vagy csak még reggel volt neki. Igaz 11 óra van de hát ő Jiwoo. A konyhapultnál töltötr magának vizet és leült mellénk.
-Jó reggelt mindenkinek! - próbal mosolyt erőltetni magára.
-11:26 van, neked ez mióta reggel? - kérdezte Sunghoon, miközben mi elkezdtünk nevetni.
-Niki felkelt már? - kíváncsiskodott Sunoo.
-Hát..igen felkelt, a szobájában van.
-Na szuper amúgy is akartam tőle valamit kérdezni, felmegyek hozzá!
-NE! - üvöltötte Jiwoo - Vagyis ne..most inkább egyedül akar lenni.
Sunoo inkább visszaült a helyére. Nem is kérdeztünk semmit se de tudtam, hogy valami nincs rendben. Remélem nem történt semmi köztük. Majd beszélek Jiwooval.------------------------ Délután -----------------------------
Mindannyian nagy sürgésben voltunk mert ma is lesz egy koncertjük a fiúknak. Most Koreába vagyunk egy jó ideje szerencsére és nem kellett sehova se utaznunk. Jungwon kereste a pólóját és félmeztelenül szaladgált fel és alá. Én csak elpirulva próbáltam segíteni neki de közbe a többi fiúnak a haját segítettünk kicsit beállítani, hogy ne úgy érkezzenek meg akik most keltek fel egy 3 napos alvásból. Sunghoon ahol éppen tükröt látott ott megállt és nézte magát 2-3percen keresztül. Jake Laylaval, a kutyájával játszott, Heeseung tök nyugodtan az asztalnál ült és élvezte a műsort. A többiek nagyjából kész voltak, az utolsó simításokat végezték. Niki és Jiwoo nem sokat beszéltek egésznap. Gondoltam miközben ők koncerteznek rákérdezek történt-e valami.
-Hyejin, nem láttad a pólóm? - üvöltötte az emeletről Jungwon.
-Ott van melletted a korláton! - mondtam nevetve mire Jungwon gyorsan megfogta a pólót és elment átöltözni.Lassan az összes fiú meg volt és elindulhattunk. Az úton mindenki a naplementét nézte és zenét hallgattunk. Nagyon hangulatos volt az oda fele út! Mikor megérkeztünk a fiúkkal megöleltük egymást mire ők felmentek a színpadra és kezdték is a műsort.
-Jiwoo, történt valami közted és Niki között? - kérdeztem félve Jiwootól aki azonnal felém fordult.
-Hát..mikor feküdtem a szobámba bejött és elkezdtünk beszélgetni. Először csak arról volt szó, hogy olyan mintha már évek óta ismernénk egymást. Aztán mondta, hogy hianyzik neki a Japáni ház.. - mesélte nekem Jiwoo.
Mikor a végére ért leült egy székre és a kezébe temette az arcát.
-Jiwoo, miért sírsz? Te nem csináltál semmit!! Csak egy ötletet mondtál. Tudod, hogy idegesek a koncert miatt meg persze honvágyuk van. Niki nagyon fiatal volt mikor az I-landba került. Ritkán láthatta a szüleit, tesójait és ez biztos megviselte..De biztos vagyok, hogy nem rajtad akarta kiadni a feszültséget! Biztos bocsánatot kér majd a történtekért.
Jiwoo felnézett és megölelt. Szorosan öleltük egymást mikor hallottuk, hogy a fiúk kis pihenőre jönnek.-Na milyen voltam csajok? - kérdezte Sunghoon.
Mi Jiwooval egymásra néztünk és egyszerre ugyanazt a választ adtuk:
-Csodálatos volt Mr. Ice Prince! - válaszoltuk egyszerre és mindenki el kezdett nevetni.
Sunghoon minden koncerten eljátsza ezt velünk mi meg mindig jót mulatunk rajta.
A fiúk átöltöztek, közbe hoztunk nekik vizet. Jiwoo vitt Nikinek, egymásra néztek de nem szóltak semmit. De hirtelen Niki megfogta a derekát Jiwoonak.Niki szemszögéből:
Koncert közbe csak Jiwoon járt az eszem..nem akartam rászólni ennyire hangosan és csak úgy ott hagyni. Miért vagyok ekkora bunkó? Remélem annyira nem bántottam meg..ahh miket is beszélek biztos mérges rám. Miután visszamentünk a színpad mögé Jiwoo hozott nekem vizet. Csak néztünk egymásra de muszáj volt bocsánatot kérnem, ez nem várhat.
-Jiwoo..én nagyon sajnálom ami délelőtt történt. Nem akartam ennyire flegma és bunkó lenni..meg tudsz bocsátani nekem?.. - kérdeztem remélve megbocsát nekem.
-Niki, semmi gond..tudom mennyire rossz lehet nem látni a családod. Persze, hogy megbocsátok. - mondta majd szorosan magamhoz öleltem.Hyejin szemszögéből:
-Fiúk!!!!!!! 2 perc és színpadra kell mennetek!! - szólt az egyik staff.
A fiúknak gyorsan sok sikert kívántunk és már mentek is!
Tovább néztük őket ahogy énekelnek és táncolnak. Az utolsó számuk a "Shout Out" volt..az egyik kedvencem. Annyira megérintett a szövege mikor először hallottam. Mikor Sunghoon énekelte a "Til the end of time, the story of you and I" -t kinézett Jungwon a színpad mögé és mélyen a szemembe nézett. Ezer pillangót éreztem a gyomromba. Nagyon szeretem őt, a barátnőm, a bandát..Ez a mi storynk és még csak most kezdődött el..
YOU ARE READING
Future Perfect [ Jungwon ff.]
FanfictionKét barátnő Kim Hyejin és Kyung Jiwoo már kiskoruk óta ismerik egymást. A két lány már nagyon régóta el akar jutni egy Enhypen koncertre, és rájuk köszön a szerencse mert Japánba is fognak koncertet tartani! A lányok nagyon megörülnek és természetes...