13.rész

98 7 3
                                    

Heeseung szemszögéből:

-Hyejin!! -szóltam utána de ő addigra becsapta az ajtót és Jungwon után ment.
-Heeseung..ez mi volt? -kérdezte Jake miközben leült az asztalhoz. -Tetszik neked?
Leültem mellé és csak bámultam magam elé. Nem válaszoltam neki mert még én sem voltam tisztában az érzéseimmel. Hogy lehettem ennyire hülye, hisz van barátja nem kellett volna összezavarnom..
-Nem tudom..össze vagyok zavarodva. -válaszoltam halkan. -Nem akartam ezt az egész drámát, és Jungwon megmondta, hogy ne másszak rá..fogalmam sincs mit érzek jelenleg..
-Figyelj Hee, ő Jungwont szereti..és nem lenne érdemes elrontani a barátságotokat, se Jungwonnal, se Hyejinnel. -veregette meg a vállam miközben mosolygott rám.
-Igazad van Jake..köszönöm! -megöleltük egymást majd elmentem a szobámba.

Lefeküdtem és elgondolkoztam azon amit Jake mondott. A bandára is kihatna, eleve nehezen oldottuk meg azt amikor észrevették a lányokat velünk pár hónapja. Remélem Jungwonnal most sikerül beszélnie és megoldódik minden. Ha hazaértek én is beszélek mindkettőjükkel.

Hyejin szemszögéből:

Jungwon-t szem elől vesztettem, de ez nem állított meg. Tudtam, hogy a park felé futott és már majdnem ott voltam. Bementem a kapun és felmentem a dombra ahova sokat jártunk az elmúlt hónapokban. Felmentem és láttam, hogy ott áll és nézi a tájat.

-Jungwon.. -hirtelen hátra kapta a fejét. Teljesen elázott, vizes haja a szemébe lógott. Szemei pirosak voltak a sírás miatt, alig bírtam ránézni. -Kérlek beszéljünk..
-Hyejin, miről?! Arról, hogy Heeseung rád mászott!? Láttam, hogy néztetek egymásra!! És nem is mondtad, hogy mész vele sétálni meg cukrászdába? Később tudtam meg a többiektől!! -hozta fel a történteket idegesen, nekem pedig könnybe lábadt a szemem. Az előző napokban túl sok volt a stressz, nem aludtam, alig jöttem ki a szobámból, sírtam egész este, nem bírtam ezt az egészet. Itt lenne az alkalom, hogy megkérdezzem mi volt azzal a csajjal de alig csak álltam ott.
-Hyejin, őszintén miről akarsz beszélni?! Hazudtál nekem!! Azt mondtad szeretsz és utána Heevel vagy?! -ugyanaz az érzés mint mikor láttam Yoorával. Mintha ezer kés szúrta volna a szívemet.
-Tényleg ezt gondolod?! És ki volt az a lány, ha? Yoora igaz? Meg se említetted őt sosem!!
-Csak egy barátom!! -mondta dühösen én meg csak néztem rá hatalmas szemekkel.
-Baszki, hogy lenne csak egy barát ha megcsókoltad?!.. -itt hirtelen elcsuklott a hangom. A fiú kérdően nézett rám, mintha nem tudná miről beszélek. -Ne nézz rám, ilyen kérdő tekintettel, mintha nem is tudnád mi a faszról beszélek!! -üvöltöztem vele.
A fiú csak lehajtotta fejét és nem mondott semmit. -Képzeld én is Heeseunggal úgy mentem el mint az egyik barátommal--
-Tényleg? Akkor miért pirultál el a konyhába?! Fogtátok egymás kezét és kurva közel voltatok egymáshoz!! -milyen érdekes erre sikerült válaszolnia.
-Ő fogta meg a csuklómat és húzott vissza mert kérdezni akart vala-
-Tudod mit Hyejin, nem is érdekel. Ez az egész egy rossz ötlet volt. Az, hogy idejöttetek Jiwooval. Majdnem lebuktunk veletek és amióta itt vagytok csak baj van. Jiwoo és Ni-ki közt is, már a fiúkkal sem tudunk úgy el lenni mint régebben!! Alig tudunk valamit egymásról, elhamarkodott volt ez az egész! -csak vágta hozzám a szavakat. Próbáltam erős maradni de nem ment.

Ott hagytam..elfutottam már nem is érdekelt ez az egész. Igaza volt, amióta ott vagyunk Jiwooval csak a baj van. Éppen szaladtam ki a kapun. Visszanéztem és láttam Jungwon alakját ahogy még mindig ott áll. Fordultam volna már vissza, hogy elmenjek onnan minél gyorsabban de egyszer csak jött egy nagy csattanás. Sípolt a fülem és az úton feküdtem. Hirtelen elsötétedett a kép és nem éreztem semmit.

Később egy fehér szobában ébrettem fel, szüleim, húgom és legjobb barátnőm ültek az ágyam mellett..

Sziasztook! Ez a rész kicsit rövidebb lett mint az előző részek de remélem tetszik! Ma hozom a 14.részt is<3

Future Perfect [ Jungwon ff.]Where stories live. Discover now