Mikor véget ért a próba, csak a banda és mi maradtunk a terembe. Az összes fiú a földön feküdt és kapkodták a levegőt. Izzadtságban úsztak, és a fejük is úgy nézett ki mindegyiknek mint egy paradicsom. Ezt a mai napot nagyon megtolták és nagyon sok energiával táncoltak és énekeltek. Látszik, hogy mennyire tökéletesre szeretnék csiszolni az egész koncertet! Jiwooval folyamatosan vittük nekik a vizet meg a törülközőket.
-Nagyon ügyesek voltatok ma is fiúk! Csak így tovább!! -ment ki a teremből a menedzser. Jungwon megköszönte a fiúk nevében is majd felállt és odajött hozzám.
-Hogy megy a Chaconne? -szegezte hozzám a kérdés mosolyogva. Említettem ugye, hogy gyakoroltuk Jungwonnal sokat és szerintem nagyon jól megy. Hát lehet kicsit hazudtaam..tény, hogy gyakoroltunk de 30perc után mindig kifeküdtem és elkezdtünk beszélgetni és poénkodni mindenről.
-Hát..mondjuk azt, hogy még gyakorolnom kell de már egész jóól.. -próbáltam azt sugározni felé, hogy megy de túl jól ismer.
-Hyejin, tudom, hogy hazudsz.. -nevetett halkan.
-Nem is igaz!
-Nem nézel általában senkire mikor hazudsz. Mindig próbálsz mást nézni, a plafont, a falat de sose az adott emberre! -emelte fel a magasba mutató ujját mint aki hatalmas nagy kutatásra jött volna rá. El akartam fordulni de ő megfogta a kezem és a tükör elé rángatott.
-Maradj itt, beindítom a zenét! -és már szaladt is a telefonjához, hogy beindítsa a kedvenc számom. Meghallottam Heeseung hangját: ~Woah, 다시 chaconne now~ A fiúk kíváncsi tekintettel néztek minket ahogy táncolunk. Mikor elindult Ni-ki része én is csatlakoztam Woniehoz.춤춰 나를 위해 영원히
깨진 거울 속 날 보며 발을 맞추지
아름다운 이 순간 난 멈추지 않아 봐
Whoa, 다시 chaconne now
Dance for me, 내게 취해 매료된 듯이
I just wanna dance on, 멈출 수 없지
어둠 속에 이건 나만의 세계니까, 봐
Whoa, 다시 chaconne nowMikor véget ért az egész tánc a többiek hatalmas nagy szemekkel bámultak rám.
-Hyejin te tökéletesen megtanultad a koreót!! -tapsolt meg Jake. Sunoo odaszaladt hozzám és megölelt.
-Ahogy elengedted magad, az a lazaság de egyben tiszta mozdulatok, hihetetlen! -táncolta a koreót Ni-ki is miközben dícsért. Sunghoon odajött és megsimogatta a fejem.
-Héé, nem egy 5 éves vagyok! -duzzogtam magamba.
-Számomra igen. -mosolygott és kinyújtotta a nyelvét.
Lassan a többiek is odagyűltek és beindítottunk egy Kpop random dance listát. Kíváncsiak voltunk, hogy az Enhypen számokon kívűl még mennyit tudunk. Megszólalt a Bts-Dna és egyből előre futottam. Az egész koreót letoltam de láttam, hogy közbe mögöttem Heeseung és Jay is csatlakoztak. Jungwon láttam a kör szélén kisebb lépésekben csinálta de nem futott be a kör közepére. Ezek után következett a Love shot, Fearless, Back door, No rules, Pretty Savage és így tovább. Az utolsó számot mikor Jiwooval meghallottuk egyből előre futottunk. A Troublemaker volt az utolsó és lenyomtuk az egészet. A fiúk csak tátott szájjal néztek minket ahogy táncolunk. Mikor a végéhez értünk meghajoltunk a banda pedig hatalmas nevetésben tört ki. Jungwon és Ni-ki a földön feküdtek már a nevetéstől a többiek pedig tapsoltak és fütyültek.
-Na Jay ezt mi is megtanul-? -huzogatta szemöldökét Sunghoon de mielőtt befejezte volna Jay odament hozzá és csak ennyit mondott.
-Nem. -majd elsétált és leült a kanapéra. Erre az egész csapat még nagyobb nevetésben tört ki. Ni-ki odaszaladt és egy szomorú számott tett be majd Sunghoon eljátszotta mint akit szíven szúrtak volna és elájult a földön. Jay nagyon megbántotta úgy látszik. Majd Heeseung fokozta a helyzetet és odament, hogy majd ő felébreszti a "jéghercegnőt" egy csókkal. Na erre Sunghoon felpattant ellökte Hee-t és elszaladt a táncterem egyik sarkába.
-Közelebb ne gyere te 21 éves öreg! -kitette kezeit mint aki verekedni akar.
-Minek neveztél? -fordult meg egy gyilkospillantással a legidősebbik Hoon felé. A fiú rájött, hogy nagy hibát követett el és elkezdett szaladni Heeseung elől. Persze ezt ő nem hagyta és egyből utána ment. Már mindenki sírt a nevetéstől de ez az egész "jelenet" fokozta a helyzetet! Megint jól telt a délutánunk ahhoz képest mennyire fáradtak voltak még fél órával ezelőtt!~time skip~
Otthon semmi sem változott mindenki csinálta a dolgát. Valaki mosogatott, főzött, takarított, olvasott, játszott, tv-t nézett vagy aludt. Én az előzőt választottam mikor hazaértünk és elterültem az ágyamon. Egy ideig néztem ki a fejemből és bámultam a plafont. Egyszer csak egy ajtó nyitást hallok. Gyorsan felkapom a fejem és látom, hogy Jay feje néz be a szobába.
-Jungwon itt van? -kérdezi majd körbe néz.
-Nem, nincs itt! -válaszoltam majd láttam ahogy bejön és lassan becsukja az ajtót.
-Beszélhetünk?.. -kérdezte lehajtott fejjel Jay.
-Persze, gyere ülj le. Mi a baj? -felültem és megvártam amíg leül.
-Szerinted én idevaló vagyok? Mármint így a bandába.. -nézett rám bociszemekkel.
-Jay! Persze, hogy idevaló vagy!!! De ez most, hogy jött? Ki mondott valami rosszat megverem ha kell!!! -ropogtattam meg kezem majd ő elnevette magát.
-Neem, senki nem mondott semmi rosszat csak valamikor így elgondolkozok ezen és úgy éreztem veled ezt így megoszthatom..
-Ahjj Jaay..ne gondolkozz ilyeneken! Csodálatos ember és idol vagy! Az ének, rap és tánc tudásod az egyszerűen csodálatos! Kedves, jófej, megbizható és udvarias fiú vagy és így vagy tökéletes. Az Enhypen meg nélküled nem lenne Enhypen! -vígasztaltam a fiút és megsimogattam a hátát. Láttam, hogy kicsit jobb kedvre derült és ennek nagyon örültem.
-Köszönöm Hyejin..ez most jól esett. -nyújtotta a kezem egy ököl pacsiért. Miután lepacsiztunk felállt, elköszönt és kiment a szobából. Örültem, hogy ezt Jay megosztotta velem. Nem sokszor voltak ilyen beszélgetéseink eddig és jól esett, hogy tudtam segíteni egy barátomnak.Késő este volt már és mindenki a szobájában pihent. Mindenki elfáradt és hamar lefeküdt aludni. Sunghoonnal még alvás előtt beszéltem egy kicsit és mesélte, hogy megint beszélt Kyujinnal. Egyre többet áradozik róla szóval 100%-ig biztos vagyok benne, hogy tetszik neki. Basszus viszont most jut eszembe, hogy Kyujint nem hívtam fel!! Na nem baj majd holnap..gondolkozásomból barátom szakított meg aki éppen benyitott az ajtón. Konkrétan beugrott az ágyba mellém amitől kicsit meg is ijedtem.
-Aa, imádtam a mai napot! Tényleg ügyes voltál!! -nyomott egy puszit a számra majd elterült az ágyon.
-Köszönöm Wonie..bár még van hova fejlődnömm -szégyellősködtem majd ő felült és a két kezét az arcomra tette.
-Nem kell neked sehova se fejlődnöd! A tánc tudásod az egyszerűen mesteri, meg amúgy is nem hiába lettél a Hybenál tánctanár! -mosolygott és megsimogatta az arcom. Mosolyogtam majd lefeküdtem az ágyra.
-Hyejin.. -szólt hozzám Jungwon.
-Igen? -kérdeztem félálomba.
-Ugye tudod, hogy a Troublemakert meg kell tanítanod nekem is? -mondta nevetve majd felé fordultam.
-Yang Jungwon, ez nem volt kérdés, hogy megtanítom neked! -kacsintottam majd megfogta a kezem és így aludtunk el.Annyira szeretem ezt a fiút...
BINABASA MO ANG
Future Perfect [ Jungwon ff.]
FanfictionKét barátnő Kim Hyejin és Kyung Jiwoo már kiskoruk óta ismerik egymást. A két lány már nagyon régóta el akar jutni egy Enhypen koncertre, és rájuk köszön a szerencse mert Japánba is fognak koncertet tartani! A lányok nagyon megörülnek és természetes...