16.rész

100 5 2
                                    

Miután lement a kis mini koncertjük a fiúknak páran elkezdtünk felfele menni. Nagyon elfáradtunk, de ez az esti kis móka mindenkinek nagyon jól jött! Szereztünk megint egy nagyon jó emléket. Jay csinált még gyorsan kaját Jungwonnak és leültek enni. Sunghoon és Jake is lent maradtak viszont a többiekkel elindultunk felfele.

-Jó éjt srácok! -köszöntem el a fiúktól. Mindenki integetett és jó éjtet kívántak.
-Jó éjt, Hyejin! -köszönt el teli szájjal Jungwon.
-Jungwon, teli szájjal ne már! Gusztustalan! -szólt rá Jay majd a fiú gyorsan lenyelte a falatot és elköszönt. Én csak jót kuncogtam a kis jeleneten és elmentem aludni. Jiwooval kő-papír-ollóztunk, hogy ki megy elsőnek fürdeni és nyertem! Megfogtam a törülközőm és a pizsim és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Mielőtt benyitottam volna Heeseung megállított.

-Sziaaa Hyejiin!! Tudtad, hogy te vagy a kedvencem? -huzogatta szemöldökét én meg hangosan felnevettem.
-Igen tudtam! -mosolyogtam rá majd villantott rám egy amolyan "ez most komoly?" nézést. -Na mondjad mit szeretnél!
-Be tudsz jönni kicsit beszélni? -nézett rám boci szemekkel. Pár hónap alatt a drágalátos Enhypen kitapasztalta hogyha boci szemekkel néznek rám nem tudok ellenállni. Nagyon rafináltak voltak. Ha éppen nem volt kedvük felállni egy pohár vízért, zsepiért, vagy nem volt kedvük elmenni a boltba alkalmazták ezt a nézést. Sajnos ez most is sikerült Heenek így bólintottam és elindultunk a szobája felé. Jiwoo közbe kijött a szobánkból és sprintelt a fürdő felé. Kinyújtotta rám a nyelvét és becsapta az ajtót. Én csak gúnyosan néztem rá majd bementünk Heevel a szobába. Leültem az ágyára majd ő is odaült mellém.

Heeseung szemszögéből:

-Hyejin, én csak arról akartam beszélni, hogy..sajnálom, hogy úgymond rádmásztam az elmúlt pár napban! Nem akartalak összezavarni, meg semmi ilyen és ne értsd félre elvenni se akartalak Jungwontól csak tudod.. -nehezen sikerült neki elmondanom, mert gáznak éreztem, hogy nem tudom elengedni az exem 4-5 hónap elteltével sem.
-Hee, semmi gond..nem zavartál össze, bár hozzáteszem volt pár érdekes pillanat ami meglepett. -mosolygott rám kínosan. Igen visszagondolva rá, nem kellett volna ezt az egészet.
-Persze, igen de felejtsük is el..csak bocsánatot akartam kérni a félreértés miatt! Beszéltem Jungwonnal is erről így tud mindent. -Hyejin szemében láttam, hogy megkönnyebült ahogy meghallotta, hogy beszéltem Wonieval. Lehajtottam a fejem és erőltettem magamra egy mosolyt.
-Hee..minden okés? -szegezte hozzám a kérdést Hyejin.
-Igen persze csak..tudod neked még nem mondtam de volt egy barátnőm. Körülbelül 4-5 hónapja szakíthattunk és még nem tudtam túllépni. Yurokira emlékeztetsz kicsit és lehet ezért voltak ezek a kínos szituk..hiányzik, tudod? -a lány csak nézett rám egy ideig majd hirtelen odajött és megölelt.
-Hamarabb is elmondhattad volna..tudod, hogy velem bármit megbeszélhetsz! -mondta miközben még mindig öleltük egymást. -Máskor mindenképp mesélj ilyenekről, ne titkold el, megigéred? -elengedett majd megfogta a kezem és nézett rám.
-Rendben, megigérem! -fogtunk kezet egymással majd lepacsiztunk. Már nem voltam összezavarodva és nem voltak bennem fura érzések. Viszont egy valamit nem mondtam el neki. Mikor Jungwonnal a kórházban voltunk, miután kibékültünk elmondta, hogy semmiféle csók nem volt közte és Yoora között. Egy régi lány barátja volt akivel találkozott. Még ő sem teljesen értette az egész szituációt de még időben sikerült eltolnia őt mielőtt akármi történne. Mi ezt Hyejinnel nem láttuk és Wonie nem tudta még mindig ezt tisztázni vele..remélem mielőtt elmegy sikerül megbeszélniük..legalább most.

Hyejin szemszögéből:

Heeseunggal kezet fogtunk és lepacsiztunk. Mindig is ilyen jó volt a kapcsolatunk az eleje óta és idő közben a legjobb fiú barátom lett. Persze innen a bandából számomra mindegyikőjük az de Heeseunggal máshogy volt. Ő volt az a barátom akivel bármilyen témáról tudtunk beszélni, el tudtok hülyéskedni az egésznapot, felvidítottuk egymást ha akármi volt, Jungwonon és Jiwoon kívűl ő volt akiben a legjobban megbíztam. Nagyon szeretem Heeseungot és fáj is, hogy itt kell hagyjam őt.

-Hyejin..muszáj elmenned? -kérdezte szomorúan miközben ledőlt ágyára.
-Erről már beszéltünk tudod..ezt meg kell tennem.
-De nem vagy terhünkre! Jól érezzük magunkat veled és ha elmész nem lesz ugyanolyan.. -szenvedett mellettem és én is ledőltem mellé.
-De majd találkozunk valamikor és videochateltünk akár mindennap! -ajánlottam fel neki majd ő azonnal felém fordult.
-Naponta 2× videochat és mindennap irogatunk! Deal? -nyújtotta kezét.
-Deal! -fogtunk megint kezet és felültünk mert már későre járt.
-Hyejin én nagyon szeretlek és nagyon hiányozni fogsz!.. -gördült le egy könnycsepp az arcán. Átkaroltam és vállára dőltem. -Én is nagyon szeretlek Hee, és nagyon hiányozni fogsz..

Kis idő után elköszöntünk egymástól és végre el tudtam menni fürdeni. Majdnem egy teljes órát voltam Heeseungnál. Már este tizenegy óra volt és sietni akartam hisz holnap még sok teendő vár rám. Mikor megindultam a fürdő felé kopogtam, hogy Jiwoo jöjjön ki. Nem nyílt az ajtó így tovább kopogtattam. Még mindig nem nyílt ezért már elkezdtem dörömbölni. Kis idő múlva nem Jiwooval találtam magamat szembe..
Jungwon lépett ki póló nélkül, pizsamanadrágjába, fogkefével a szájába, hogy megnézze mi ez a zaj. Én annyira lefagytam, hogy megszólalni és megmozdulni sem tudtam. Éreztem, hogy arcom a piros összesárnyalatát felveszi és nem tudtam semmit sem tenni.

-Hyejin, minden rendben? -tette kezét homlokomra. -Mintha kicsit piros lennél, lázas vagy? -kérdezgette de én csak megfogtam kezét és letettem homlokomról.
-Persze én csak-jól nézel ki-vagyis ne vedd vissza a pólód-mármint fürdeni akartam de akkor megyek a másikba ami lent van és itt hagylak sajnos-vagyis...megyek fürdeni, szia! -gyorsan megfordultam és elindultam a lenti fürdőszobába. Jungwon aranyos kuncogását hallottam és mégegyszer visszanéztem. Ő még mindig ott állt az ajtóban és nézte amíg le nem sétálok a lépcsőn. Gyorsan elkaptam tekintetem róla és rohantam le a lépcsőn. Elmentem gyorsan fürdeni majd visszaszaladtam a szobánkba Jiwooval. Mióta Jungwonnal összevesztünk mi ketten alszunk együtt. Jiwoo már aludt és nem tudtam elmondani neki mi történt! Meg persze lecseszni sem tudtam amiért nem szólt, hogy ő már végzett. Lekapcsoltam a villanyt és lefeküdtem az ágyamba. Érdekes volt ez az este de legalább már jó a hangulat. Gyorsan álomba szenderültem de előtte csak arra tudtam gondolni..

A családom vagytok és nagyon hiányozni fogtok, de ezt muszáj megtennem..csak útban lennék..

Future Perfect [ Jungwon ff.]Where stories live. Discover now